Senaste nytt

Inställt flyg KLM pga. snöoväder på Schiphol - Vad göra?

Det blir jättebra, så slipper allt strul i Europa.Thai flyger A350 på sträckan. Har ni kort bytestid i BKK? TG961 har varit 1-2h sena till BKK senaste dagarna.

Dom flyger ju vidare med Vietnam Airlines så då kanske man inte kan gå in i Star Alliance lounger?

Kanske hänger på om jag kan vi lagt in FFP LH vid checkin? Eller är det inte lounge on arrival som LH Sen? Annars är det Skyteams lounger eller Amex Plat. Har varit så mycket idag med allting, packat imellan och många turer i telefon fram och tillbaka så inte hunnit kolla upp lounger i BKK, får bli på resande fot imorgon

Kanske hänger på om jag kan vi lagt in FFP LH vid checkin? Eller är det inte lounge on arrival som LH Sen? Annars är det Skyteams lounger eller Amex Plat. Har varit så mycket idag med allting, packat imellan och många turer i telefon fram och tillbaka så inte hunnit kolla upp lounger i BKK, får bli på resande fot imorgon

Det viktigaste är väl att ni kommer fram.
Jag har bara åkt med Star Allaince till Bangkok. Men det finns säkert bra lounger med amex och Air France/KLM verkar ha en lounge också.

Toppen