Senaste nytt

Inställt flyg KLM pga. snöoväder på Schiphol - Vad göra?

Härligt att det löste sig.
Gällande Skyteam lounge i BKK, vi har varit på några olika senaste året, senast en vecka sedan. Tycker mest om AF, lungt, bra viner och mat.

Tack för alla fina ord!

Nu står vi och väntar på boarding, allt har gått suveränt och bagaget är checkat hela vägen till SGN, trots byte i BKK mellan olika allianser. LH SEN inlagt som FFP vid disk. KLM hade ordnat med riktigt fina platser åt oss. Som andra skrev i Trafikvarmingstråden så är det lugnt och fint på ARN, förutom lång kö till SAS Servicepoint i avgångshallen. Nu åker vi!

Lycka till! Laddat ner Grab redan? Gör det annars och förboka upphämtning på SGN, så slipper ni taxikaoset där. Funkade fint för mig under veckan som jag var i Vietnam.

Yes tack! laddat ner Grab och kopplat till Amex PPP men ej förbokat, behöver man det om man inte har bråttom? Har sparat bilderna på hur man tar sig till ride share pickup point. Verkar inte helt lätt..

Yes tack! laddat ner Grab och kopplat till Amex PPP men ej förbokat, behöver man det om man inte har bråttom? Har sparat bilderna på hur man tar sig till ride share pickup point. Verkar inte helt lätt..
När jag ankom HCMC (2024) så var det bara att gå ut så syntes var Grabs upphämtning var. Annars kommer appen visa dig. Förbokning behövdes inte då. Kom en bil på <5 min.

Toppen