bjornstrom skrev:Amex betalar ju uppgradering till högre bokningsklass i fall som detta har jag för mig?Klicka för att utvidga...
jth skrev:Både SK909 till NRT och SK997 till PVT är försenade idag också så det verkar vara någon form av oplanerad maintenance (?)Klicka för att utvidga...
cmj skrev:SK909 är CPH-EWR avgick enligt tidtabellSK983 är CPH-NRT är försenad till 18.15SK997 är CPH-PVG är försenad till 20.15Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Amex betalar ju uppgradering till högre bokningsklass i fall som detta har jag för mig?Klicka för att utvidga...
ytterligare kostnader för resor, förfriskningar och logi under tiden mellan den ursprungliga avgångstiden enligt bokning/biljett och den faktiska avgångstidenKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag har just checkat in på Park Inn strax brevid Kastrup. De har dock ingen AC på rummen och mitt rum känns mer som en bastu än något annat, så nu sitter jag och väntar på att SAS ska svara i telefon. Det här fungerar inte...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Ja, SK6973 till BKK och sedan vidare med CI till TPE.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Fick även veta att SK973 är inställd (eller delayed, det var lite oklart) pga bränsleläckage. Det låter ju lite oroande...Klicka för att utvidga...