seaplanepilot
New member
Liverapportering från Scandinavian Lounge ARN. Just nu sitter det två gentlemen i hörnan utan taggar.
agehall skrev:Nu ska vi se, 25-flyg/IT-nördar reser norden runt på en dag för att titta på lounger. Vad tror du själv..? ;pKlicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:Jag har laddat systemkameran för att dokumentara hela resan! Både film och foton kommer att tas så om inte live-rapporteringen nöjer en del här på forumet kommer nog en ordentlig rapport efteråt också om så önskasKlicka för att utvidga...
jth skrev:Jag tror att S/N ratio kommer vara högre än 1.5 iallafall! (Där S=summa(iphones+smartphones+tablets med internetacess) och N=antal nördar)Vad signal-to-noise-ratio kommer vara vågar jag dock inte spekulera om (lite radionördigt där)!Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Annars har viJonas CsomBC.se fotograf hela lördagen.Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Jag får oxå följa live tråden, missar tyvärr lördagen pga familjeevents (födelsedagskalas åt 4 åring med förskole kompisar)Så ser fram emot att hänga med allteftersom promillehalten stiger..Vad är det för flygplanstyper på lördag...ingen 737a med WiFi så vi kan få lite ombordrapporter dessutom...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Hur var det med vätskor och säkerhetskontrollerna? På OSL måste vi ju igenom en säkerhetskontroll, men funkar det att ha med inhandlade vätskor i försluten påse eller konfiskieras dessa där? I CPH antar jag att vi slipper säkerhetkontroll helt, eller?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Tror inte det finns någon 100% komplett sammanställning. Jumbooze sammanställde väl tidigare i tråden var folk satt. Men sedan har det nog tillkommit några också. Jag har listan på folk som anmält sig till middagen, men den är nog inte heller komplett.Klicka för att utvidga...