agehall skrev:Nu ska vi se, 25-flyg/IT-nördar reser norden runt på en dag för att titta på lounger. Vad tror du själv..? ;pKlicka för att utvidga...
Ärligt talat är jag sjukt sugen på att boka in mig och hoppa över min kompis 40 års skiva...
agehall skrev:Nu ska vi se, 25-flyg/IT-nördar reser norden runt på en dag för att titta på lounger. Vad tror du själv..? ;pKlicka för att utvidga...
Om Upintheair har bokat så skrev han ex-CPHDr. Miles skrev:Det är dock oklart omadamochUpintheairhar bokat resan eller ej.Klicka för att utvidga...
ALU skrev:Ärligt talat är jag sjukt sugen på att boka in mig och hoppa över min kompis 40 års skiva...Klicka för att utvidga...
mry skrev:Det är fusk att bara jag får upp ett flyg när jag vill checka in nu när Ulla får upp alla 5... Undra hur man får plats med 5 flighter på samma boardingpass?Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Det går väl att lägga allt på EuroBonus kortet?Klicka för att utvidga...
mry skrev:Sen undrar jag när Dr. Miles ska lägga upp resan i bc.se kalendern?Klicka för att utvidga...
mry skrev:Sen undrar jag när Dr. Miles ska lägga upp resan i bc.se kalendern?Klicka för att utvidga...
Kalendern är uppdaterad men jag kan inte lägga någon notis på första sidan. Första sidan är redaktionens ansvar.jumbooze skrev:+1, plus en notis på förstasidan kanske?Klicka för att utvidga...
ALU skrev:Ärligt talat är jag sjukt sugen på att boka in mig och hoppa över min kompis 40 års skiva...Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Orättvist att GOT får checka in redan och vi NollÅttor vänta en timmeKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Helt klart. Det här får vi ta upp med SAS...Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Orättvist att GOT får checka in redan och vi NollÅttor vänta en timmeKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Jag gissar våra vänners flyg från GOT nu är mindre än 22t från avgång, och att allt ligger på samma bokning. Då är det inte (tyvärr) diskriminering mot ARN paxKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Försökte checka in menDitt flyg är tillfälligt stängt för check-in – Vänligen försök senareKlicka för att utvidga...