J
jumbooze
Guest
kan vi inte skapa en doodle som listar vilka som flyger rundan, och var man utgår ifrån?
(jag postar om min sammanställning så får vi se...)
(jag postar om min sammanställning så får vi se...)
jumbooze skrev:kan vi inte skapa en doodle som listar vilka som flyger rundan, och var man utgår ifrån?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Tror nog att jag oftast menat EBB när jag skrivit EBB och inte Eurobonus Basic. Men jag är ju lite speciel på flera sätt...Jag har fixat ett anmälningsformulär för middagen nu.Businessclass.se middag i CPHDet verkar för övrigt vara ett riktigt smidigt system för att fixa event-inbjudningar, så det kanske är något som vi ska titta på till andra träffar också.Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Jag tycker inte det blev tillräckligt tydligt - skapa en separat tråd för BusinessClass middag i CPH med datum & tid. Det kan ju tänkas att fler vill delta utan att faktiskt flyga hela varvet.Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Jag tycker inte det blev tillräckligt tydligt - skapa en separat tråd för BusinessClass middag i CPH med datum & tid. Det kan ju tänkas att fler vill delta utan att faktiskt flyga hela varvet.Klicka för att utvidga...
Ja. Jag har skrivit flight detaljerna i Bryants första inlägget i den här trådenNotRyan skrev:Nu är jag hemma efter en trevlig London-vistelse, många sidor att läsa igenom.... Jag är också på, ska försöka boka denna med pengar i morgon. är det SK487-SK1469-SK1426 som gäller nu?Klicka för att utvidga...
EBGGOT skrev:Hur många är vi EX-GOT? (Jag kan först boka i början av JAN för ev. får jag ett Asien uppdrag men jobbet ....)Klicka för att utvidga...
Mikael skrev:Förstår jag det rätt att triangel-resan ARN-OSL-CPH-ARN med EB-poäng inte går att boka online (jag lyckas inte...) utan kräver att man ringer SAS? Som icke EBG brukar jag försöka undvika det.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:ex-Stockholmex-Köpenhamnex-GöteborgKlicka för att utvidga...
SAS skrev:Vi tackar för er förfrågan och är glada att kunna erbjuda följandeKundnamn: Dr. MilesGrupp: Business Class SEBokningsreferens:Antal personer bokade: 15SK 487 19JAN Arlanda Oslo 1030 1125SK1469 19JAN Oslo Köpenhamn 1345 1455SK1426 19JAN Köpenhamn Arlanda 1810 1920Pris per person*:Netto SEK1550 + skatter SEK417 + servicearvode SEK 100Totalt: SEK 2067/person (med reservation för ändringar av tidtabell och flygplatsavgifter)Vi ber er återbekräfta er reservation med kreditkort senast21 dec 2012för att garantera platserna senast:Avbokning av hela gruppen eller minskning av antalet flygstolar kan göras kostnadsfritt fram till 21 dec 2012.Efter det kan gruppen minskas kostnadsfritt med ytterligare upp till 10% av totala antalet platser fram tillbiljettens utskrift. Kostnad för reducering av platser som överstiger 10% av antalet i gruppen kommer attbelastas ert kreditkort eller faktureras.Gruppen måste fortsatt bestå av minimum 10 personer som reser tillsammans på ut och hemresa.Ändringarav resdatum är möjligt med +/- 7 dagar från offererat ursprungsdatum.Efter den kostnadsfria perioden kommer varje ändring av datum eller flygtid medföra en ändringskostnad påSEK 300 per person.Vi vill göra er uppmärksam på att de nya avgångstiderna kan medföra ett högre nettopris.Ändring av destination är inte möjlig.Namnlistaska vara SAS tillhanda senast den 21 dec 2012Vänligen kontrollera att varje namn stämmer överens med den resandes pass, notera också om det finns barni gruppen.. Reser ni till USA skriv också personnummer år/mån/dag på de resande.Vi sänder elektroniska biljetter(E–tickets) till den e-postadress du angivit vid bekräftelse av offert, det skerca 21 dagar före avresa.Vid kreditkortsbetalning belastas kortet vid biljettutskrift.Efter biljettens utskrift och fram till 24 timmar innan avresa är namnändring möjlig mot en kostnad av SEK 500per person. Vi behöver ett kreditkort för debitering av detta.Ändringar av resrutt, datum eller tid är dock inte möjlig efter att biljetterna är utskrivna.Om en eller flera av resenärerna avbokar efter att biljetten är utskriven, så återbetalas enbart flygplatsskatterna.Bränsletillägget som specificeras som YQ skatt är inte återbetalningsbart.Vi tackar för att SAS Scandinavian Airlines blev tillfrågad, och ser fram emot ert svar gällande vår offert.Klicka för att utvidga...