C
Cristoffer Cedergren
Guest
Siten kommer alltså dö?flybob skrev:@Martin Björnströmoch@Jacobslutar...(Martin postade på instagram)Klicka för att utvidga...
Siten kommer alltså dö?flybob skrev:@Martin Björnströmoch@Jacobslutar...(Martin postade på instagram)Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Siten kommer alltså dö?Klicka för att utvidga...
Det va en fråga, men också lite av en hyllning till dessa två herrar som gjort siten väldigt bra.Senator skrev:Nu vet inte jag hur du kopplade ihop dessa två saker. Dessa två herrar äger inte Businessclass.se/com/dk/no. Det gör några i Norge. Det finns ingenting som antyder annat än "business as usual"Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Det va en fråga, men också lite av en hyllning till dessa två herrar som gjort siten väldigt bra.Klicka för att utvidga...
Aha, tråkigt. Vad skall de göra då? Vem tar över?flybob skrev:@Martin Björnströmoch@Jacobslutar...(Martin postade på instagram)Klicka för att utvidga...
Kanske det är anledningen? Köpta reportage är något ägaren vill ha men något @Martin Björnström och @Jacob säger nej till.Ricci skrev:mycket tråkigt att läsa att dessa herrar slutar......Att två nyckel anställda beslutar att lämna ett företag samtidigt betyder att någonting har hänt dvs av inre eller yttre "påverkan".....Skulle gärna vilja ha en förklaring av vilket av dem...Om det nu blir "business as usual".....vem tar över etc.....Ser lite av en skrämmande framtid med köpta reportage ( tex som Italienska hotellet för ett tag sedan..)vilket gör att siten självdör....Klicka för att utvidga...
Att två huvudpersoner, tillika grundare, försvinner - samtidigt - tyder inte på business as usual tycker jag. Må vara att de inte äger bolaget bakom, men det är av underordnad betydelse för vilket innehåll vi hittar här. Att ägaren har en förkärlek för reklam maskerad som repotage och försöker smyga in detta är än mer oroande. Jag vill tro att Martin och Jacob försökte hålla tillbaka detta otyg.Senator skrev:Nu vet inte jag hur du kopplade ihop dessa två saker. Dessa två herrar äger inte Businessclass.se/com/dk/no. Det gör några i Norge. Det finns ingenting som antyder annat än "business as usual"Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Mycket tråkigt att läsa att dessa herrar slutar......Att två nyckel anställda beslutar att lämna ett företag samtidigt betyder att någonting har hänt dvs av inre eller yttre "påverkan".....Skulle gärna vilja ha en förklaring av vilket av dem...Om det nu blir "business as usual".....vem tar över etc.....Ser lite av en skrämmande framtid med köpta reportage ( tex som Italienska hotellet för ett tag sedan..)vilket gör att siten självdör....Klicka för att utvidga...
Det var Jakobs "sommar-resa" med flera rapporter som gjorde att jag fick upp ögonen för BC!JPMorgan skrev:Tråkigt att fira om grundarna försvinner?Klicka för att utvidga...
RickardG skrev:Jag ser inte varför diskussionen om att två av grundarna lämnar skulle vara fel. Diskussionen är relevant, och spekulera gör vi väl allt som oftast i en massa andra trådar... Med tanke på att ägaren hittills inte visat sig från sin starka sida tycker jag diskussionen i allra högsta grad är viktig.Klicka för att utvidga...
Fast det är väl inte så konstigt att det spekuleras? Två starka medlemmar slutar, inte ett ord från de två, förutom på en personlig instagramsida. Klart det blir rykten då.Senator skrev:Hörni vänner...Låt oss fokusera på att hålla bra diskussioner om relevanta ämnen som medvetet resande. Det finns inget skäl att överdramatisera situationen eller spekulera på vad som händer framöver. Vi står alla i stor skuld till Martin och Jacob för att ha skapat en plattform för likasinnade att mötas, samt har inspirerat oss med fantastisk innehåll. Men Businessclass anno augusti 2015 handlar mycket mer om alla fantastiska medlemmar som finns härinne. Så fokusera på den kunskap och erfarenhetsutbyte som redan finns tills vidare.Vi i moderatorteamet finns kvar och är i kontakt med ägaren om framtiden som säkert blir jättespännande.MVH,ModeratorteametHans, Robert, FredrikKlicka för att utvidga...