Wyll skrev:Vet ni om det alltid är så när man reser TG F? Vi reser via LHR. TackKlicka för att utvidga...
Ingen aning, jag har bara blivit mött i Bangkok av THAI när jag flugit F med dem.
Wyll skrev:Vet ni om det alltid är så när man reser TG F? Vi reser via LHR. TackKlicka för att utvidga...
Det låter som om dina väskor är taggade endast till Sydney. Då förstår jag att varför gateagenten frågade om australiskt visum.Impendill skrev:Sitter fortfarande i loungen och blev just kallad till gaten för att det var något fel med min och min frus visum. Mamma hade kopia på sitt men det hade inte vi. Efter 15 minuter i gaten förstod de att vi bara hade transit i SYD och skrev ut nya boardingpass men frågade varför vi skulle till NZ men inte väskorna . Jag fattar ingenting ?Har någon klantat sig när vi checkade in i Göteborg ?Klicka för att utvidga...
Haha helt underbart, bra koll! Bara på BC //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji1.pngMartin Gren skrev:Senatorloungen på B-piren om jag inte ser helt felHa en trevlig resa till NZKlicka för att utvidga...
När man reser med Thai First blir man alltid mött vid ankomst. Namnskylt eller inte beror på om man ska åka vidare. Servicen är alltid makalöst bra.Wyll skrev:Vet ni om det alltid är så när man reser TG F? Vi reser via LHR. TackKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Det låter som om dina väskor är taggade endast till Sydney. Då förstår jag att varför gateagenten frågade om australiskt visum.Då måste ni hämta väskorna i Sydney och checka in dem igen och för att göra detta måste ni åka till landside (= in i Australien).Det är bäst att kontakta THAI omgående och be dem att tagga om väskorna till Auckland, om det går.Klicka för att utvidga...
Allas bagagetaggar?Impendill skrev:Nope, på bagagelappen står via SYD till AKL.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Allas bagagetaggar?Klicka för att utvidga...
Hur kunde de tagga väskan till Nelson? Man måste hämta bagaget när man kommer till Auckland ju.Impendill skrev:Mammas står till Nelson och våra till auckland. Alla står via SYDKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Hur kunde de tagga väskan till Nelson? Man måste hämta bagaget när man kommer till Auckland ju.Klicka för att utvidga...
kaktusen skrev:När man reser med Thai First blir man alltid mött vid ankomst. Namnskylt eller inte beror på om man ska åka vidare. Servicen är alltid makalöst bra.Klicka för att utvidga...
Wyll skrev:Jo jag vet att när man anländer med Thai F blir man mött. Nu ankom dom dock med lufthasa och skulle med transfer till Thai F därför min fråga. Men antar att det gäller då också vilket är riktigt nice serviceKlicka för att utvidga...
Haha, mkt underhållande.Impendill skrev:Den var bara glad och jag var kelig mot den första gången.Klicka för att utvidga...
Droghundar etc brukar inte skälla som markering, de tränas oftast till mer subtila markeringar som att de sätter sig ner eller lägger sig i närheten av det de funnit.Impendill skrev:Jag tror inte att hunden markerade då den borde ha skällt? Den var bara glad och jag var kelig mot den första gången. Kanske därför den kom till mig igenKlicka för att utvidga...