Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

Ska boka en resa imorgon och kampanjen med 3000 poäng ramlade in i mailkorgen igår - man tackar!

Remington Steele skrev:Jag kan noll om M&M, hur mycket är 3000 poäng "värt"? Är det något att ha?Klicka för att utvidga...
En Becks öl ombord kostar 1000 poäng (3,70 euro).

Pretzel + Paulaner Münchner Hell = 1700 poäng (5,90 euro).

Så nja... Ingen höjdare men bättre än inget om man ändå ska ut och flyga 6 legs.

rsimon skrev:Nej, de står utanför. Men poängen kommer till M&M!Klicka för att utvidga...

Okej undrade om samma sak, hade EW bokat via lufthansa app, alla uppgifter syns men boardingkort / checkin kunde man inte göra i appen. Blev orolig först men funkar det så

Är väldigt sen på bollen för denna challenge så är medveten om att behöva betala lite mer för kalaset. Behöver lite tips på rutt från CPH för att klara 6 legs. Om inte annat får jag genomföra 2 separata runs under 2 olika dagar, det gör mig inget. VIE verkar ha bra priser men "tyvärr" bara på direktflygen, AMS rätt hyfsat också men missar jag något som är ännu smidigare eller billigare?

Timpsi skrev:Är väldigt sen på bollen för denna challenge så är medveten om att behöva betala lite mer för kalaset. Behöver lite tips på rutt från CPH för att klara 6 legs. Om inte annat får jag genomföra 2 separata runs under 2 olika dagar, det gör mig inget. VIE verkar ha bra priser men "tyvärr" bara på direktflygen, AMS rätt hyfsat också men missar jag något som är ännu smidigare eller billigare?Klicka för att utvidga...
Polen inrikes går att göra 4-6 flighter på en dag och kan åka dit med billig wizz/Ryan om man vill

Fick samma mail men bryr inte ett shit, vill hellre höra av dem om statusmatch. Blir lite orolig här med redan extra leg reggad i måndags.

FFlash skrev:Fick samma mail men bryr inte ett shit, vill hellre höra av dem om statusmatch. Blir lite orolig här med redan extra leg reggad i måndags.Klicka för att utvidga...
Men då är väl det här ett ypperligt tillfälle, kommer ju vara en Q&A session och möjlighet att ge feedback. Så då kan du stilla din oro även om det är ett tag tills dess

Fredah skrev:Kom på mailen idag, kul!Klicka för att utvidga...

Jag fick denna också, kul att se att dom är måna om att möta de nya nordiska medlemmarna. Har väl inga större förväntningar på presentationen men kul initiativ helt klart som uppskattas.

Jag är i USA nästa vecka, kan inte deltaga i videomötet.

Jag tjatar med en dåres envishet att LH kommer i Sverige börja flyga med Eurowings Luleå-Umeå-Frankfurt en eller två gånger om dagen, något liknande även från Norge.

Samarbete med Øresundståg typ från Kalmar och mellanliggande stationer till CPH skall vi tro på en genomgående biljett

Kanske rent av Norrköping/Linköping får ett direkt flyg till Frankfurt.

Ovanstående är rena rama gissningar från mig.

Mötet handlar om förmåner och poänganvändning och går att se i efterhand.

Jag ska försöka vara med men är inte 100 på att det kommer gå. Hoppas att de kommer med något som kan göra det möjligt att behålla senator.

För egen del med 4-6 revenue resor, long haul i premium ekonomi så kommer det vara tveksamt om det går utan att uppgradera samtliga till C.

Något är skumt. Jag får mail från LH om kampanjer och annat. Men jag har inte fått den ovan nämnda inbjudan eller mail om att min status har förlängts (trots att jag gjort 16 flygningar med LH/LX under kampanjperioden). Är det fler som inte fått inbjudan till webinariet?

BND skrev:Jag är inte klar med mina segment och har fått inv. Så de går nog på något annat.Klicka för att utvidga...
Samma här.

Edit: Fast dom gör väl inte skillnad på den Senator man är nu och den man blir efter 6 segment iof?

Back