Davvelavve skrev:Någon som fått in Eurowingsbokning i Lufthansa appen?Klicka för att utvidga...
Nej, de står utanför. Men poängen kommer till M&M!
Davvelavve skrev:Någon som fått in Eurowingsbokning i Lufthansa appen?Klicka för att utvidga...
En Becks öl ombord kostar 1000 poäng (3,70 euro).Remington Steele skrev:Jag kan noll om M&M, hur mycket är 3000 poäng "värt"? Är det något att ha?Klicka för att utvidga...
En enkel i First till Nordamerika kostar 91000 poängRemington Steele skrev:Jag kan noll om M&M, hur mycket är 3000 poäng "värt"? Är det något att ha?Klicka för att utvidga...
Economy enkel Sverige.Italien 17 000 p, om jag inte minns fel.Remington Steele skrev:Jag kan noll om M&M, hur mycket är 3000 poäng "värt"? Är det något att ha?Klicka för att utvidga...
rsimon skrev:Nej, de står utanför. Men poängen kommer till M&M!Klicka för att utvidga...
Polen inrikes går att göra 4-6 flighter på en dag och kan åka dit med billig wizz/Ryan om man villTimpsi skrev:Är väldigt sen på bollen för denna challenge så är medveten om att behöva betala lite mer för kalaset. Behöver lite tips på rutt från CPH för att klara 6 legs. Om inte annat får jag genomföra 2 separata runs under 2 olika dagar, det gör mig inget. VIE verkar ha bra priser men "tyvärr" bara på direktflygen, AMS rätt hyfsat också men missar jag något som är ännu smidigare eller billigare?Klicka för att utvidga...
Men då är väl det här ett ypperligt tillfälle, kommer ju vara en Q&A session och möjlighet att ge feedback. Så då kan du stilla din oro även om det är ett tag tills dessFFlash skrev:Fick samma mail men bryr inte ett shit, vill hellre höra av dem om statusmatch. Blir lite orolig här med redan extra leg reggad i måndags.Klicka för att utvidga...
Fredah skrev:Kom på mailen idag, kul!Klicka för att utvidga...
Samma här.BND skrev:Jag är inte klar med mina segment och har fått inv. Så de går nog på något annat.Klicka för att utvidga...