alexf1ltr4te
New member
Menade det var nåt 2022 och 2023 men under 2024 fick svart för bara extra poäng 3000 sen nåt grå/vit får 2000.Anders5 skrev:Fick svart sån't för 2024? Vi med lägre nivå fick inte.Klicka för att utvidga...
Menade det var nåt 2022 och 2023 men under 2024 fick svart för bara extra poäng 3000 sen nåt grå/vit får 2000.Anders5 skrev:Fick svart sån't för 2024? Vi med lägre nivå fick inte.Klicka för att utvidga...
med "direkten" menar du att du också kunde se det på kontot i stort sett direkt?Wipe75 skrev:Jag fick mina på direkten när jag chattade med dom idagKlicka för att utvidga...
Han lade till dom under samtalet och erbjöd sig att vänta tills jag såg dom, men dom var där redan när han erbjöd sig.intuition skrev:Uppföljning 2025-kampanjen:med "direkten" menar du att du också kunde se det på kontot i stort sett direkt?Jag har hamnat i något läge där de säger att de lägger till poäng manuellt, men inte heller det kommer in. Nu säger de att de har fått felanmäla att poäng inte krediteras fast att kundtjänst skapar transaktionen.Klicka för att utvidga...
Eller SJIT?Benz skrev:Börjar likna ett visst flygbolags (ö)kända kundtjänstKlicka för att utvidga...
Jag har gett upp hoppet om att det ska bli lika bra som innan och ser det som en permanent försämring av SJ Prio. Jag reser inte så mycket, men med de erbjudandena var det hyfsat lätt att nå grå. Nu hade jag kanske kunnat nå det med lite kämpande men utan förmåner så finns det ingen mening med det.ALEXF1LTR4TE skrev:Menade det var nåt 2022 och 2023 men under 2024 fick svart för bara extra poäng 3000 sen nåt grå/vit får 2000.Klicka för att utvidga...
Inte jag. Jag köpte till och med två biljetter med kampanjtorsken eftersom jag ville vara säker på att jag fick 2025-poängen minst en gång.HCas skrev:Är det någon som har fått poängen utan kontakt med kundtjänst? Kan man räkna med att till slut få dem eller var det en scam-kampanj där kontakt med kundtjänst krävs för att få sina poäng?Klicka för att utvidga...
De säger ju att det ska lösa sig så småningom, men ett problem är att kundtjänsten inte vet något. De bara skickar det vidare in i vad som verkar vara ett svart hål. De gör en felanmälan och sedan släpper de ärendet. Efter 4e försöket att få rätt bad jag agenten bevaka mitt ärende och återkoppla men det vägrade hen.HCas skrev:Är det någon som har fått poängen utan kontakt med kundtjänst? Kan man räkna med att till slut få dem eller var det en scam-kampanj där kontakt med kundtjänst krävs för att få sina poäng?Klicka för att utvidga...
Scam var så klart ett raljant ordval. Jag tror såklart egentligen inte att SJ försökte bättre på kassaflödet lite på årets sista dag genom att utlova poäng man aldrig hade för avsikt att dela ut.mha321 skrev:Jag har rätt lågt förtroende för SJs förmåga att köra tåg. Och för deras förmåga att prioritera det med resan som kunden faktiskt vill ha. Och ett antal andra saker. Men jag tror definitivtinteatt SJ kör med scams.Klicka för att utvidga...
Jadå, flera här i tråden. För egen del kom de samma dag som jag gjorde "resan" (31 dec)HCas skrev:Är det någon som har fått poängen utan kontakt med kundtjänst? Kan man räkna med att till slut få dem eller var det en scam-kampanj där kontakt med kundtjänst krävs för att få sina poäng?Klicka för att utvidga...