E
ekf
Guest
Autosweep 20/11, poängen daterade 21/11 hos EB. Tror de dök upp någon dag senare, men före månadsskiftet alldeles säkert iaf...
Förändringar i SAS EuroBonus American Express® | Sida 30 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorspritfet skrev:Autosweep 1/12, inget på Eurobonus...Klicka för att utvidga...
Ja mina mä. Landar oftast efter kl 20 på kvällen så kika igen ni som inte har fåttKimmen00 skrev:Fick mina eb idag som var daterade 22 Nov..Klicka för att utvidga...
Mina kom igår kvällmiramax skrev:Jag fick mina idagKlicka för att utvidga...
blobloblo skrev:När jag tittar på mitt bonussaldo på SAS så ser det ut som om jag fått mina poäng, men inte när jag tittar på poänghistoriken? Aldrig tänkt på att det varit så innan. Någon som vet?Klicka för att utvidga...
Fredrik skrev:Så är det hos mig ibland. det är som att saldot uppdateras separat från historikenKlicka för att utvidga...
hg1980 skrev:Pratade med kundtjänst om detta idag då jag är helt ny hos AMEX. Den trevliga tjejen sa att poängen förs över måndagen efter ditt brytdatum. Vet inte om det stämmer, men det skulle kunna förklara variansen kanske.Klicka för att utvidga...
Ring Amex. Så lång tid ska det inte ta. Jag fick mina som jag skulle, men har brytdatum två veckor innan dig.Patrik_82 skrev:Någon mer än jag som har problem med att poängen från AMEX inte dyker upp på Eurobonus-kontot ?Jag hade autosweep från AMEX den 1/2 men poängen syns inte på Eurobonus-kontot ännu.Klicka för att utvidga...
Har inte heller fått mina poäng. Ringde alldeles nyss och de sa att det var en fil som de hade tekniksa problem med och höll på att lösa med SAS (gissar på SAS IT....). Det skulle vara några dagars fördröjning men mer precis än så kunde inte AMEX vara.hg1980 skrev:Min autosweep var 5/2 denna månaden, har inte sett poängen än heller. Ringde dem i måndags, då sa de att ge det några dagar till.Klicka för att utvidga...
Så jäkla typiskt, har hittat en bonusresa över nyår nästa år som jag vill boka, ger mig fasen på att den är borta när jag väl får mina poäng..famhanssons skrev:Har inte heller fått mina poäng. Ringde alldeles nyss och de sa att det var en fil som de hade tekniksa problem med och höll på att lösa med SAS (gissar på SAS IT....). Det skulle vara några dagars fördröjning men mer precis än så kunde inte AMEX vara.Klicka för att utvidga...
hg1980 skrev:Så jäkla typiskt, har hittat en bonusresa över nyår nästa år som jag vill boka, ger mig fasen på att den är borta när jag väl får mina poäng..Klicka för att utvidga...