Ni med erfarenhet av att boka bonusresor med Miles & More

ekf skrev:Noterade vid min senaste bokning att det i First Flex inte ingår fritt sätesval, vilket det gör i den billigare FirstKlicka för att utvidga...

Låter helt skevt att boka en First men behöva betala för sätesval. Trist.

Har en drös M&M-poäng som räcker till en enkel i First för två pers. Lika bra att boka något i god tid, men så snart jag hittar något alternativ via miles&more-sidan för awardbokningar och ska söka efter själva flighten får jag "access denied". Tillfällig glitch?

Big Birger skrev:Har en drös M&M-poäng som räcker till en enkel i First för två pers. Lika bra att boka något i god tid, men så snart jag hittar något alternativ via miles&more-sidan för awardbokningar och ska söka efter själva flighten får jag "access denied". Tillfällig glitch?Klicka för att utvidga...

Jag får samma felmeddelande, även om jag testar att söka på business eller ekonomi. Känns väl som en bug?

När jag loggat in och söker en resa får jag upp detta. Oavsett om jag loggar in via PC eller mobil. Har tagit bort kakor osv men får samma felmeddelande.

Någon mer som har samma problem= Har pågått i flera veckor.

Access Denied​You don't have permission to access "http://shop.miles-and-more.com/reward/availability?" on this server.

Reference #18.88054917.1706110929.b5ac7e2

accss-den-png.149638

Det är likadant för mig. Lufthansas användargränssnitt är hopplöst.

Om nån vill ha nån sökning gjord så är det bara att höra av sig, så kollar jag. Sen går det bara ringa in och boka. Dock är jag SEN så utbudet kan se lite annorlunda ut för mig.

Johan Gott skrev:Ja, så är det för mig iaf. Men nu blir man ju lite misstänksam. Finns det fler därute som det fungerar för…som inte har status hos M&M…?Klicka för att utvidga...
Precis, matar in all info och sen när man klickar blir det "access denied". Jag är statuslös

Ringde Miles and More, fick rådet att testa MS Edge men samma resultat. De informerade också att de har IT-problem just nu och jobbar på det..

Back