Tack för att du tog tid att skriva upp detta, jag tycker allt som har med loyalty och kund-feedback är intressant, speciellt från ett backend-perspektiv: hur man samlar info, av vem, när och så vidare.Allt som allt en intressant upplevelse. Men jag undrar varför jag fick inbjuden. Jag är knappt någon av deras stora kunder. Kommer upp till Gold pga Strawberry Mastercard men det finns säkert många som bor hos dem betydligt oftare.
Du är nog absolut så. Men det kändes som om målet var att förbättra deras web. Då kanske bättre med en kund som använder deras webb oftare än jag gör. Men köper helt att man vill prata med en bred grupp av kunder.Tack för att du tog tid att skriva upp detta, jag tycker allt som har med loyalty och kund-feedback är intressant, speciellt från ett backend-perspektiv: hur man samlar info, av vem, när och så vidare.
Jag är inte överraskad att du blev kontaktad, för de vill ju ha åsikter från bred samling människor: storkunder (är de nöjda eller tvungna att använda Strawberry?), mellanskiktet (hur är resemönstret, kan vi göda dessa till storkunder), småkunder (varför? reser sällan, eller bara sällan med Strawberry?).
Jag tror du är specifikt intressant för du har kreditkortet vilket visar ett intresse för kedjan, men det syns inte på antalet stays. Kanske de ville får reda på hur de kan konvertera dig oftare till sina hotell, istället för att bara vara ett sätt att nyttja kortets poäng och status.
Att bara fråga nöjda/vana kunder ger inga bra förbättringsförslag, för att säga det förenklat.
Tyvärr är det så att någon som ofta använder deras webb kanske blivit blind för bristerna. Jobbar en del med UI/UX och vi blir ofta frågade att titta på nåt man utvecklat en stund för att få nya ögon på det, de som byggt det är redan för vana.Du är nog absolut så. Men det kändes som om målet var att förbättra deras web. Då kanske bättre med en kund som använder deras webb oftare än jag gör. Men köper helt att man vill prata med en bred grupp av kunder.