Carl skrev:Marcus01, tror bestämt att du missuppfattat Norweigans primära målgrupp...Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Kommer säkert fungera, och priserna är bra. Jag personligen tycker att vinsten i kronor är alldeles för liten , så inget som lockar... Blir ju bara 1.500kr skillnad T/R mot BA, Virgin mfl. Direktflyg och -1.500kr T/R är givetvis bra för barnfamiljen mfl. De öppnar ju helt upp en ny marknad när Miami kostar som Dubai för boendet i Florida är ganska prisvärt - Prisskillnaden på fyra personer täcker ju troligen upp boende för en hel vecka.Klicka för att utvidga...
Alf skrev:Jag tycker FLL är betydligt bättre än MIA om man inte skall vidare. Jag tycker boendet ät bättre runt FLL för jag tror de flesta som åker med denna flygning skall stanna i Florida. Helt klart mycket bra med ett nonstop flyg från ARN till Florida även om jag själv inte gillar lågprisflygen.Klicka för att utvidga...
Magino skrev:FLL ligger även extremt nära Port Everglades som är världens största kryssningsterminal. Och kryssningar har ju varit en av de snabbast växande resformerna om man ser några år tillbaka.Klicka för att utvidga...
Elias skrev:Ja den är gigantisk, man måste t.o.m visa pass för och komma in i det väldigt stora terminal området medTar inte många min från FLL ditKlicka för att utvidga...