palmen skrev:Nu var det sluttänkt och jag har bokat med SAS också, varför göra det svårare än det är?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Kan någon av er åka via Madrid och Frankfurt på hemvägen och testa LAN:s Boeing 787?http://www.businessclass.se/forum/o...ng-787-business-class-economy.html#post169976Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Jag blir lite sugen ändå. Kan bränna lite miles..Vilket hotell ska ni bo på? (Tänkte att jag kanske kan reservera i alla fall.)Klicka för att utvidga...
sembl skrev:Jag kan faktist tänka mig att haka på, passar perfekt innan resan till Seychellerna den 23e.telelinahur många har nu anmält sig och är klara ?Klicka för att utvidga...
SeaPlanePilot skrev:telelina, det ser tyvärr inte ut att fungera aktuell helg. Vill framföra min uppskattning till dig för ett gott initiativ att göra MR med mervärde! Är gärna på om fler tillfällen gesKlicka för att utvidga...
nilsson skrev:Jag tycker Dr. Miles kan planera den så vi kan delta.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Om man sammanställer kommentarerna i tråden får man följande deltagarlista, fler personer som sagt att de ska med men inte har postat här (minst 2 vad jag hört)Bokat biljetttelelinanota benepalmensimon_says91simontemplar (bor i Barcelona?)nilssonSagt att de är påKristoferMaginoKanskeAndreas ErikssonKlicka för att utvidga...