sir-karlsson
New member
ARN Clarion i morse sken solen
Stiliga bilder. Visst är det ett fd 'DDR-hotel'? Jag tittar ofta och gärna på MDR, ikväll visar de "Ein Kessel Buntes" från legendariska Friedrichstadt-Palast.Kris skrev:Park Inn Alexanderplatz i BerlinKlicka för att utvidga...
Resenären skrev:Stiliga bilder. Visst är det ett fd 'DDR-hotel'? Jag tittar ofta och gärna på MDR, ikväll visar de "Ein Kessel Buntes" från legendariska Friedrichstadt-Palast.Klicka för att utvidga...
Yes, en kronjuvel i DDR-katalogen när DDRs förträfflighet skulle visas fram. Berlins näst största hotell (dock högsta) om jag inte missminner mig.Resenären skrev:Stiliga bilder. Visst är det ett fd 'DDR-hotel'? Jag tittar ofta och gärna på MDR, ikväll visar de "Ein Kessel Buntes" från legendariska Friedrichstadt-Palast.Klicka för att utvidga...
Genau! 5 postryttare till @rsimonrsimon skrev:Interhotel Stadt Berlin (1970) med utsikt till „Fernmeldeturm 32“.Klicka för att utvidga...
Tack, då passar programmet "Ein Kessel Buntes" in i den kategorin. Här bodde också artisterna från väst. Ett otroligt påkostat och populärt program i DDR-Tv.Kris skrev:en kronjuvel i DDR-katalogenKlicka för att utvidga...
Haha, precis detsamma för mig, kommer själv till flera av @SeaPlanePilot postade utsikter om en vecka, Ensenada och Cabo med men en annan "hotellkedja" Royal Caribbean och NorwegianJannes skrev:Har inte läst denna tråd så noga, men fram tills nu så var jag imponerad av denna hotellkedja, Oceania Regatta, som verkade ha hotell med fantastiska havsutsikter överallt i Centralamerika... Men nu trillade poletten....Klicka för att utvidga...
Nyrenoverat?mackan33 skrev:Uppgraderad till juniorsvit på Scandic Malmen, fantastisk utsikt.Visa bifogad bild 170461Klicka för att utvidga...