jimmy_h skrev:I och med att det skapas en ”lounge” mellan business och plus är frågan om första raden i plus blir bättre eller sämre jämfört med 330 och 340?Jämfört med 330 borde det vara bättre (WC är framför) men sämre än 340 (Business framför).Frågan är hur mycket ”loungen” störKlicka för att utvidga...
Ja.Zniper skrev:Finns det någon rad med extra bra benutrymme i ekonomi motsvarande rad 30 i de gamla maskinerna?Klicka för att utvidga...
Quaddan skrev:Jag har bokat ORD-CPH den 4/3, nu verkar det som att denna flight kommer att gå med gamla A340 ser ut att vara ett mönster varje tisdag med a340 istället för 350, någon som vet varför?Klicka för att utvidga...
bjornpilot lade upp detta på IG tidigareMrDollar skrev:Visa bifogad bild 103506Klicka för att utvidga...
Ser bara en bild på en SAS-kärra. Måste man vara "klubbmedlem" för att se det intressanta?bnr skrev:bjornpilot lade upp detta på IG tidigareKlicka för att utvidga...
Kolla efter Björnpilot på Twitter annars. Där kan du se samma som InstagramDelayed skrev:Ser bara en bild på en SAS-kärra. Måste man vara "klubbmedlem" för att se det intressanta?Klicka för att utvidga...
Nja, ville bara fylla på med info som hör till screenshoten som postades.Delayed skrev:Ser bara en bild på en SAS-kärra. Måste man vara "klubbmedlem" för att se det intressanta?Klicka för att utvidga...
@bjornpilot skrev:Todays work will be SK9280 to, around and from BLL. Follow our training circuits on @flightradar24 , with takeoff around 10:00 LTKlicka för att utvidga...
En vän till mig som jobbar på Landvetter skickade mig en film på FB med SE-RSA, 4 starter och landningar gjorde dom innan dom drog vidareCristoffer Cedergren skrev:Träningsflygning till GOT idag såg det ut som på FR24. Någon här som såg SE-RSA på Landvetter idag?Klicka för att utvidga...
bankb skrev:Jag har sedan tidigare en flight inbokad 25 februari med retur om vändande plan CPH - PEK.När jag nu går in och kollar så står det att det är en 330 på vägen dit och en 340 på vägen hem. Märkligt på många sätt och vis. Och när jag söker på ny resa dessa datum dyker inget upp.Någon som råkat ut för samma sak och/eller vet vad det kan bero på?Klicka för att utvidga...