Har den fått ett Vikingnamn?TasselT skrev:Igår 2017-11-30 kl 19:47 levererades EI-SIA till....eh...Stockholm ARN. Borde den inte levererats till LHR eller Dublin ?/ TTKlicka för att utvidga...
Har den fått ett Vikingnamn?TasselT skrev:Igår 2017-11-30 kl 19:47 levererades EI-SIA till....eh...Stockholm ARN. Borde den inte levererats till LHR eller Dublin ?/ TTKlicka för att utvidga...
Verkar vara "Ulv Viking"Agö skrev:Har den fått ett Vikingnamn?Klicka för att utvidga...
De brukar ju levereras till hemmabas för lite kontroller och justeringar innan de sätter in dom i trafik.TasselT skrev:Igår 2017-11-30 kl 19:47 levererades EI-SIA till....eh...Stockholm ARN. Borde den inte levererats till LHR eller Dublin ?/ TTKlicka för att utvidga...
Mycket trevlig!Tobbe.O skrev:Personligen tycker jag Neon är mycket trevlig!Klicka för att utvidga...
Kanske också börjar bli gammal men har upplevt samma sak, det är något med sätena som gör att ryggslutet tar stryk.Sebbeh skrev:Jag gillade neon tillen början men efter en timme fick jag lite ont i nedre ryggen. Försvann nästa dag sen. Kanske jag som är gammal!Klicka för att utvidga...
Sebbeh skrev:Jag gillade neon tillen början men efter en timme fick jag lite ont i nedre ryggen. Försvann nästa dag sen. Kanske jag som är gammal!Klicka för att utvidga...
Lounge Lizard skrev:Kanske också börjar bli gammal men har upplevt samma sak, det är något med sätena som gör att ryggslutet tar stryk.Klicka för att utvidga...
Inga maskiner är överförda till SAS Irland, som ju kommer att få fabriksnya vartefter de levereras.igelkotten skrev:De har väl fört över en del NEO till SAS Irland (som jag flyger med 1 januari) bland annatKlicka för att utvidga...
Lounge Lizard skrev:Kanske också börjar bli gammal men har upplevt samma sak, det är något med sätena som gör att ryggslutet tar stryk.Klicka för att utvidga...