Det har de åtminstone gjort tidigare. Vet inte vad intervallet är, dock.mrestes skrev:Får just nu ett meddelande i appen "your password will expire in 14 days"Men lösenordet i appen är samma som online. Kräver verkligen SAS att man ändra sitt lösenord med jämna mellanrum?Klicka för att utvidga...
Ja, typ en gång i halvåret eller något liknande. Bara gilla lägetmrestes skrev:Får just nu ett meddelande i appen "your password will expire in 14 days"Men lösenordet i appen är samma som online. Kräver verkligen SAS att man ändra sitt lösenord med jämna mellanrum?Klicka för att utvidga...
Egentligen galet. Har hört tidigare att krav på att konstant ändra lösenord gör att folk undviker komplicerade lösenordpalmen skrev:Ja, typ en gång i halvåret eller något liknande. Bara gilla lägetKlicka för att utvidga...
Vill man ha ett enkelt lösenord och få sitt konto hackat, kör på.mrestes skrev:Egentligen galet. Har hört tidigare att krav på att konstant ändra lösenord gör att folk undviker komplicerade lösenordKlicka för att utvidga...
Och då tappade jag ytterligare, nu står det januari 2014.Fredah skrev:Inte riktigt samma för mig men förra året visade den från Jan 2012 (då jag blev medlem) nu står det Maj 2013 och jag vet fler som har ”tappat” dock inte så mycket som du.Klicka för att utvidga...
Nu studsade jag tillbaka till 28 Januari 2014..henke12 skrev:Någon annan som tappat historiken på ”flight log”?Min visar bara från nov 2023 nu istället för 2013ishVisa bifogad bild 149570Klicka för att utvidga...
Det är tydligt dokumenterad research och de flesta seriösa organisationer som ger ut råd om säkerhet säger precis så, ja.mrestes skrev:Egentligen galet. Har hört tidigare att krav på att konstant ändra lösenord gör att folk undviker komplicerade lösenordKlicka för att utvidga...
Jag fick samma, notis om ny version, men jag hade den redan. Version 5.15.0 iOS.JNH skrev:Nu står det en notis om att det finns en uppdatering av appen att hämta, fast när jag söker efter uppdatering finns ingen. Senaste gången den uppdaterades är för två dagar sedan. Apple-enhet.Klicka för att utvidga...
Min gissning är att det finns ytterligare en nyare version, men den är antingen inte godkänd av apple/google alls ännu och finns därmed inte för någon, eller så ligger den i någon rolling update där vissa har fått tillgång till den men inte alla ännu. Och man har inte tänkt på det när man byggt den.Jannes skrev:Jag fick samma, notis om ny version, men jag hade den redan. Version 5.15.0 iOS.Klicka för att utvidga...
Jag har samma problem. Passade på att kolla när jag hade ett annat ärende med kundtjänst och det är helt klart appen som visar felaktig info.PellePersson skrev:Tack, då låter det ju som att det funkar på bokningar gjorda före den 22/1.Jag ser inte heller bio på mina bokningar i appen. Står bara SAS Plus Pro, inget med bio. Men har det i bokningsbekräftelserna så det är nog lugnt.Klicka för att utvidga...