Yes, du har rätt - samma här på iPhone men inte på iPad alltså. Men som du säger väldigt långsamt. Flyter inte alls som det ska när man scrollar.Jannes skrev:Menyn är kvar för mig på iPhoneKlicka för att utvidga...
Yes, du har rätt - samma här på iPhone men inte på iPad alltså. Men som du säger väldigt långsamt. Flyter inte alls som det ska när man scrollar.Jannes skrev:Menyn är kvar för mig på iPhoneKlicka för att utvidga...
Jake Peralta skrev:Måste logga in varje gång jag använder appen. Bokade resor syns inte heller. Fler som upplever dessa problem? IOS..Klicka för att utvidga...
Same for me!Morten Schultz skrev:Anyone else not receiving email confirmations for your TRAVELPASS (unlimited) bookings in the app?Since the last 2-3 weeks, I noticed that the usual confirmation email (with the old SAS layout/design) is not being sent.One could argue “what is that needed for” since the all info’s are in the app (which I really like), but I use the email to forward it to my Trip-It account; both to keep track of my full itinerary (which also my family then can access), travel stats, airport and delay info.Klicka för att utvidga...
You are right, I checked and haven't recieved email confirmations for my latests bookings (made a few weeks ago). I did recieve confirmations for bookings made in november last year. This is for Travelpass Punches, so it's not just Unlimited.Morten Schultz skrev:Anyone else not receiving email confirmations for your TRAVELPASS (unlimited) bookings in the app?Klicka för att utvidga...
Jag har precis testat nu i appen, och det verkar funka för mig,FlyGuy skrev:Fungerar chatten för er andra? Min senaste chat är fortfarande aktiv men jag kan varken avsluta den eller skicka nytt meddelande i den. Att den är aktiv gör också att jag inte kan starta en ny chat... iOS och senaste verisonen av appen.Klicka för att utvidga...
Nu har det gått nästan två veckor, fortfarande samma problem och ingen feedback från app teamet på min ticket.GOTBound skrev:Sedan i går, söndag 10/3, visas inte FlyPremium rabatten korrekt i appen även om FlyPremium är i kryssad, detta gäller hela vägen inkl. betalning.På SAS hemsidan visas FlyPremium precis som förväntat.Givetvis har jag sökt samma flighter i både app och på hemsidan för att verifiera detta.EDIT: ticket skapad och rapporterad i appen av mig.EDIT2: iOS 17.4Klicka för att utvidga...
Igår lyckades jag inte boka ”vanlig” award över huvudtaget, varken i app eller på webben (No session/sign in). Ringde in istället.GOTBound skrev:Nu har det gått nästan två veckor, fortfarande samma problem och ingen feedback från app teamet på min ticket.Kasst om ni frågar migKlicka för att utvidga...
Samma fel på AndroidGOTBound skrev:Nu har det gått nästan två veckor, fortfarande samma problem och ingen feedback från app teamet på min ticket.Kasst om ni frågar migKlicka för att utvidga...