palmen skrev:Nu triggades min 2-4-1 voucher, får hoppas att den är användningsbar efter helgen baraKlicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Samma här och jag hoppas på detsamma...min voucher kom igår!Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Har sökt efter denna information förgäves på både SAS och AMEX site nu ett tag. Går vouchern att använda med att kombinera klasser? DVS C ut och Y in t.ex, eller är man stenhårt bunden till en klass för både in- och utresa?Om det akuta konkurshotet undanstyrs för SAS så blir det itnressant att se om de tillåter Star Alliance bokningar igen med voucher.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag *tror* att du kan få igenom mixed classes, men du får betala för den dyraste R/T. Har dock aldrig testat själv.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:NotRyan: Var hittar du den listan? Har sökt efter en sådan summering men ej funnit där jag spanat.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:NotRyan: Var hittar du den listan? Har sökt efter en sådan summering men ej funnit där jag spanat.Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:NotRyan: Var hittar du den listan? Har sökt efter en sådan summering men ej funnit där jag spanat.---Som tidigare postare nämnt så får man verkligen planera sin semester kring en eventuell bonus redemption när det gäller SAS. Så nej, det känns ohållbart att behålla Amex-kortet nästa år. BA Visa har ju fördelen att den just är ett VISA dessutom...Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Alt A.C till IAD. Dela upp resan 50/50 Was/NYC med inrikes flyg mellan de två (måste återvända till WAS för hemfärd)Klicka för att utvidga...