Ja, trodde jag. Vad har jag missat?Rickard_O skrev:Har du läst instruktionerna?Klicka för att utvidga...
Ja, trodde jag. Vad har jag missat?Rickard_O skrev:Har du läst instruktionerna?Klicka för att utvidga...
Du ska ha mellan 2-4 ark per tvätt beroende på hur många kilo du tvättar.Soetflyg skrev:Ja, trodde jag. Vad har jag missat?Klicka för att utvidga...
Ja, tidligere måtte de etterlyses manuelt, men de siste to gangene har de kommet av seg selvmi99masi skrev:En helt annan fråga än om tvättmedel och torkbollarÄr det nån som vet om man får poäng och steg för biobränsle som man har köpt innan man utnyttjar EBD förmånen "byte av flyg samma dag"?Klicka för att utvidga...
tack för snabbt svar!WF789 skrev:Ja, tidligere måtte de etterlyses manuelt, men de siste to gangene har de kommet av seg selvKlicka för att utvidga...
Är det 60 halva ark eller 60 hela ark i paketet?Rickard_O skrev:Du ska ha mellan 2-4 ark per tvätt beroende på hur många kilo du tvättar.Så 3 ark känns rätt normalt, det är vad jag brukar ha.EDIT: Du kanske syftade på 3st hela ark, jag tänkte deras halvor som dom räknar.Klicka för att utvidga...
60 halvor skulle jag tro med tanke på att dom säger 60 tvättar på paketet.CoooC skrev:Är det 60 halva ark eller 60 hela ark i paketet?Klicka för att utvidga...
Jag klarar mig med ett ark per tvätt 90% av tiden, ibland river jag en halva ifall jag har några enstaka plagg, ibland kör jag 1,5 ark för full maskin med saker som jeans eller sängkläder.Rickard_O skrev:60 halvor skulle jag tro med tanke på att dom säger 60 tvättar på paketet.Så jag brukar ha 3st ark (Alltså tre stycken halvor) per maskin.Rörigt värre.Så teoretiskt går det ju tvätta 60 maskiner, men vem tvättar 1kg åt gången?Klicka för att utvidga...
60 hela ark är det i ett paket med 60 loads. Det finns ingen skåra i dessa ark, så 1 ark = 1 tvätt på 3-5kg kläder.CoooC skrev:Är det 60 halva ark eller 60 hela ark i paketet?Klicka för att utvidga...
eddo skrev:Från en som nyss beställt, ska jag räkna med ett paket (60 st) räcker till 20 maskiner eftersom 3 ark per tvätt krävs enl ovan?Edit: ser att@Dragzoneklargjorde medan jag skrev mitt inlägg, tack.Dosering av tvättmedel var för övrigt bland det sista jag trodde att jag skulle läsa om här på BC.Klicka för att utvidga...
Exakt. Lådan har 60 hela ark, ett helt ark räcker till 3-5kg tvätt.Rickard_O skrev:Visa bifogad bild 170068Klicka för att utvidga...
Aldrig använt vare sig mer eller mindre än ett ark per tvätt, oavsett mängd. Har alltid blivit rent. 3 ark låter som en extrem överdosering.eddo skrev:Från en som nyss beställt, ska jag räkna med ett paket (60 st) räcker till 20 maskiner eftersom 3 ark per tvätt krävs enl ovan?Klicka för att utvidga...
Aldrig haft problem, tvättat mellan 30-90 grader, och som snabbast en 30 minuters snabbtvätt på 40 grader. Kan det vara något sådant?RollingStone skrev:Min sambo har klagat på att arken ibland inte löses upp under tvätten. Har någon annan märkt av detta? Jag misstänker att det är vår tvättmaskin som är boven.Klicka för att utvidga...
RollingStone skrev:Min sambo har klagat på att arken ibland inte löses upp under tvätten. Har någon annan märkt av detta? Jag misstänker att det är vår tvättmaskin som är boven.Klicka för att utvidga...
Samma här, funkar inte jättebra. Tänkte att användningen skulle vara på resor när man behöver skölja upp ett par t-shirts i handfatet (nödläge) på hotellet. Men nej, arken vill inte lösas upp. Saknar Y3 //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji28.pngRollingStone skrev:Min sambo har klagat på att arken ibland inte löses upp under tvätten. Har någon annan märkt av detta? Jag misstänker att det är vår tvättmaskin som är boven.Klicka för att utvidga...
Ja möjligen att hon körde någon snabbtvätt. Hon hittade ett när hon tömde pumpfiltret. Men vi har haft lite problem med vår (nya!) tvättmaskin att den inte alltid tömmer ur vattnet så det är nog kopplat till det.Jannes skrev:Aldrig haft problem, tvättat mellan 30-90 grader, och som snabbast en 30 minuters snabbtvätt på 40 grader. Kan det vara något sådant?Klicka för att utvidga...
Håller med. Har inte märkt av det själv heller. Men gott, då har jag fått ammo för att argumentera för inköp av fler arkThornado skrev:Jag har inte märkt av det och när jag hade med dessa på en längre resa för att kunna tvätta lite i handfatet på hotellet så löstes det upp väldigt snabbt även där, så låter förvånande att det inte skulle lösas upp i en tvättmaskin.Klicka för att utvidga...
Åh nej, hade hoppats ingen annan kände igen sig. Vilken sort har du? Vi har ocean breeze.criced skrev:Samma här, funkar inte jättebra. Tänkte att användningen skulle vara på resor när man behöver skölja upp ett par t-shirts i handfatet (nödläge) på hotellet. Men nej, arken vill inte lösas upp. Saknar Y3Klicka för att utvidga...
Samma här. Har slutat att använda dom.RollingStone skrev:Åh nej, hade hoppats ingen annan kände igen sig. Vilken sort har du? Vi har ocean breeze.Klicka för att utvidga...