C
charlesswe
Guest
Samma här... väntar på en hel del poäng.
varva77 skrev:Kan någon vv och bekfräfta om Coop-poäng som görs om till EB tranfereras? Det jag kan läsa mig är att de skall göra det men blir alltid osäker med sånt här.Ögna igenom trådensnabbtmen hittade inget, har väl säkert redan gåtts igenom här...Klicka för att utvidga...
varva77 skrev:Kan någon vv och bekfräfta om Coop-poäng som görs om till EB tranfereras? Det jag kan läsa mig är att de skall göra det men blir alltid osäker med sånt här.Klicka för att utvidga...
Tack för svaret men undrar när de väl hamnat på EB-kontot från Coop-kontot transfereras de då vidare till "huvudfamiljekontot"? Eller räknas sådan poäng liknande quizpoängen, dvs att de inte transfereras till "huvudkontot"?dala skrev:Coop poäng som överförs till EB landar på EB kontot omgående, dvs inom sekunder. Svarade det på din fråga?Klicka för att utvidga...
Går det? Skall pröva får se...RickardG skrev:Jag vet inte svaret på din fråga, det kan säkert någon annan bekräfta. Men jag blir nyfiken på varför du inte för över till ditt eget konto direkt? Finns det någon fördel med att först låta poängen studsa via ett annat konto?Klicka för att utvidga...
Gick bra!varva77 skrev:Går det? Skall pröva får se...Klicka för att utvidga...
Mina familjepoäng har inte kommit in ännu.mileshunter skrev:Har Mars överföringen blivit försenad ? Borde dykt upp igår, eller ?Klicka för att utvidga...