B
Brandten
Guest
Samma här. Två Apple-transaktioner idag. Det är nästan så man vill sluta handla i portalen, låta alla poäng komma ikapp (samt kontroll att det blivit korrekt) och sedan dra igång igen.
Fick mejl att poäng skulle komma för Mofibo i söndags och igår var poängen på kontot. Inget från DN . Har ett ganska stort köp från Whiteaway i början av juli som lyser med sin frånvaro också.Kimmen00 skrev:Rasslade till o fick både DN samt mobido igår..Klicka för att utvidga...
Förmodligen har Conrad avslutat affiliate-samarbetet, då brukar det se ut sådär.SilverJonten skrev:Försökte länka mig in till Conrad men har i tre dagar nu mötts av detta;Visa bifogad bild 70106Har skickat felanmälan men det verkar vara ett stor fel...Klicka för att utvidga...
Har hänt förut. När Misco försvann var det samma fel.SilverJonten skrev:Kan tro det med, men det är ju dåligt av SAS att då inte plocka bort den från deras sida.Klicka för att utvidga...
Det kanske inte behövs. Folk köper ju dem ändå, oavsett om de får några extrapoäng eller ej.WarrenBuffett skrev:Är det inte märkligt att Eurobonusshoppen saknar ett samarbete med BOSE, givet målgruppen?Klicka för att utvidga...
MrDollar skrev:Får ett konstigt fel när jag försöker "retro claima" ett köp på webhallen från 2017-09-16.Laddar upp fakturan i 1a steget, i andra steget när jag skriver in order nr + belopp dyker denna härliga ruta upp:Visa bifogad bild 72720Jag har mailat kundservice för några dagar sedan men inte fått något svar. Någon här som fått samma fel?Klicka för att utvidga...
Perikles skrev:Hur länge har man på sig att efterregistrera?Jag har flera transaktioner under "poäng på väg till dig" där den äldsta är ifrån juli...Klicka för att utvidga...
MrDollar skrev:Får ett konstigt fel när jag försöker "retro claima" ett köp på webhallen från 2017-09-16.Laddar upp fakturan i 1a steget, i andra steget när jag skriver in order nr + belopp dyker denna härliga ruta upp:Visa bifogad bild 72720Jag har mailat kundservice för några dagar sedan men inte fått något svar. Någon här som fått samma fel?Klicka för att utvidga...
flonken skrev:Jag har fått samma fel, mailat supporten och inte heller fått något svar.Klicka för att utvidga...
ok tack för svaret, jag hade en 3000 poäng på väg som inte kommit och vissa var väldigt gamla.Mattias Holmén skrev:Jag efterregistrerar endast köp som inte finns på listan ”påväg”. Om dom finns på listan, men tar för lång tid (över 8 veckor), så mailar jag dom genom kontaktformuläret på sidan och då tar det kring 1 dag innan allt är överfört.Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:ok tack för svaret, jag hade en 3000 poäng på väg som inte kommit och vissa var väldigt gamla.(i ärlighetens namn visste jag inte ens att funktionen om "på väg till dig") fanns förrän för ca 3 veckor sedan.Har alltid undrat hur man ska ha kunnat hålla koll på alla olika saker men det är klart att den listan är bra för just det.Då mailar jag och påpekar jag har massa på väg som inte kommit in och sedan efter reggar det som inte kommit in i listan på 8v då eller?Eller hur jobbar du med 8v grejen? Poäng inte kommit in på SAS kontot, eller inte kommit in i "på väg"?Klicka för att utvidga...