varva77 skrev:...Åter till ämnet så är SAS i desperat behov av en ny inredning i LH planen. Åker två ggr i månaden och blir lika deprimerad varje gång. Får hoppas LAN kärran inte är vad vi har att förvänta oss i PLUS. Business ser ju lovande ut men i övrigt har det vart väldigt tyst om den nya inredningen.Klicka för att utvidga...
englundjesper skrev:Nu håller vi tummarna för att allt går som planerat med LN-RKP.Visa bifogad bild 23854Klicka för att utvidga...
Hvor har du hørt det? Ved du om det også er tilfælde d. 25?englundjesper skrev:Avbokad efter att jag hört rykten om att Business-kabinen kommer vara blockerad på denna flygningen.Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Hvor har du hørt det? Ved du om det også er tilfælde d. 25?Klicka för att utvidga...
englundjesper skrev:Flyprat - View Single Post - SAS utvider IC-flåten med en A340Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag ställer mig lite frågande till varför man isåfall, 10 dagar innan turen, inte blockerat C-kabinen. Det säljs fortfarande stolar där framme.Om man blockerar kabinen sent, skulle jag nästa vilja påstå att SAS kan hävda nedgradering enl EU261/2004.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag ställer mig lite frågande till varför man isåfall, 10 dagar innan turen, inte blockerat C-kabinen. Det säljs fortfarande stolar där framme.Om man blockerar kabinen sent, skulle jag nästa vilja påstå att SAS kan hävda nedgradering enl EU261/2004.Klicka för att utvidga...
Storsteffe skrev:Överbokning är nog standard i alla bolag men att sälja platser i en klass som man inte avser att ha ombord är märkligt, jag skulle bliom så var fallet.Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Som jag förstått säljer alla bolag överbokar sina longhaul plan om det finns förfrågan eftersom det finns alltid noshow. Lite OT, men min kompis som jobbar på AY Ground bolag har berättat flertal tillfällen att AY säljer ca 10-15% mer biljetter på longhaul än de har plats, eftersom det sker en hel del ombokningar på sista dagar innan avgång plus en hel del no show så det kan vara att när planen avgår planet är ej fullbokat.Klicka för att utvidga...
Aurora skrev:GO og PLUS CPH-ARNErgo selges det ingen business class-billetter på CPH-ARN.Klicka för att utvidga...