agehall skrev:Åt vilka håll? Har du en bokning är väl bara att du kollar seatmap...Klicka för att utvidga...
Flyger ifrån Sverige och sedan tillbaka, enligt sas bokning är den 330 på båda.
agehall skrev:Åt vilka håll? Har du en bokning är väl bara att du kollar seatmap...Klicka för att utvidga...
Med stor sannolikhet ja, stod väl i A330-tråden om att båda nya A330E planerades att gå på Hong Kong från 24e oktober (med reservation för att minnet sviker mig).Anfield skrev:Vad tror ni det är för kabin i planet till Hong Kong den 24/10 ? biljetten säger 330. är det de nya planen ?Klicka för att utvidga...
Tore Saether skrev:Jag kollade precis SAS.se och nu finns flera Go och Business biljetter til salu, 2 timmar sen var det inga.Betyder ändringen från A330-300 til A340-300 at det er plats till flera Go?Klicka för att utvidga...
HenrikT skrev:Är någon A340 inne för uppgradering av kabinen ännu eller vad har hänt?Klicka för att utvidga...
Det ser ut som om nya kabinen flyger till Dulles imorgon. Jag tycker den är mycket bätre. Hoppas på uppgradering hem ocksåFredah skrev:När jag flög SK963/964 ARN-HKG ToR, så skulle det vara A340/A330 enligt bokning.Fick gammal A340 båda vägar. Det var någon som frågade kabinpersonalen varför de inte körde A330 på en ny rutt, de svarade då att det är fler business platser i A340 och att det behövs österut.Har inte lyckats pricka nya kabinen en enda gång hittils, håller tummarna för SK925/926 CPH-IAD den 13/15e Nov. Ser ut att vara A330..Klicka för att utvidga...