smilingflying
New member
Jag väntar också.. Ja, idag (5/9) skulle man få reda på om man blir inbjuden eller inte.011430121 skrev:Någon som har hört något om detta, tror man skulle få svar idag 5 sep.Klicka för att utvidga...
Jag väntar också.. Ja, idag (5/9) skulle man få reda på om man blir inbjuden eller inte.011430121 skrev:Någon som har hört något om detta, tror man skulle få svar idag 5 sep.Klicka för att utvidga...
Jag fick också mail nu precis och blev också ”inbjuden.”011430121 skrev:Fick mail nu och är välkommen till den 10 septemberKlicka för att utvidga...
Jag väntar också på mail. Tolkade det som att man skulle få mail oavsett om man kom med eller inte?SmilingFlying skrev:Jag väntar också.. Ja, idag (5/9) skulle man få reda på om man blir inbjuden eller inte.Klicka för att utvidga...
Nivå 6, men nu när jag kollar i appen står det nivå 4!Gus skrev:Jag väntar också på mail. Tolkade det som att man skulle få mail oavsett om man kom med eller inte?Ni som blev godkända att komma på eventet, har ni hög status på Scandic?Klicka för att utvidga...
EBD, matchat/länkat till ett true friend (nivå 6).Gus skrev:Jag väntar också på mail. Tolkade det som att man skulle få mail oavsett om man kom med eller inte?Ni som blev godkända att komma på eventet, har ni hög status på Scandic?Klicka för att utvidga...
Det var även jag, men den 1sep nedgraderat på Scandic men fortfarande är jag EBD minst till den 31/5 2026 och kommer förmodligen bli det även längre.SmilingFlying skrev:EBD, matchat/länkat till ett true friend (nivå 6).Klicka för att utvidga...
Även jag har tillsynes delvis ramlat ner hos Scandic nyligen. Kanske vid månadsskiftet.Mikeswede skrev:SAS gold, matchat till lev 5 i Maj i år. Helts plötsligt, 1/9 ?, nere på level 4. Innan dess stod det att jag behövede få 5000 poäng för att komma till nästa level. Blev 7000 poäng och mycket riktigt 1 level, tyvärr åt fel håll.Klicka för att utvidga...
Jag har inga problem med mitt konto och där står också EB, utan D. Så det borde vara i sin ordning.011430121 skrev:Nu tror jag har hittat felet, såg detta på,Scandics hemsida det dår endast MEDLEM och EB numret utan DNågon som har åkt ner och kollat nedanstående sida?Visa bifogad bild 168262Klicka för att utvidga...
Kan det vara inställningarna för utskick i din profil?BingoBerra skrev:Jag är Best Friend (genom intjänade nätter), men har inte fått någon inbjudan.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Fick mail nu och är välkommen till den 10 septemberKlicka för att utvidga...
SmilingFlying skrev:Jag fick också mail nu precis och blev också ”inbjuden.”Klicka för att utvidga...