Vet vi när kravet på 3 månader infördes?Emil123 skrev:HahaGäller vara snabb, först minimum 3mån och nu tar de bort det abonnemanget också.Klicka för att utvidga...
Vet vi när kravet på 3 månader infördes?Emil123 skrev:HahaGäller vara snabb, först minimum 3mån och nu tar de bort det abonnemanget också.Klicka för att utvidga...
Logga in i klarna.se, klicka på din profil högst upp till höger, och sedan leta upp "prenumerationer" och klicka "Hantera hos trippel". Du kommer då till Trippel och sedan logga in med klarna en gång till. Scrolla långt ner till FAQ och avsluta. Där finns en knapp.Avdankad skrev:Någon som lyckats säga upp Trippel.se? Lyckas ej logga in och inte fått något svar från deras tekniska support...Klicka för att utvidga...
Lite statistik. Nu har alla mina 5 köp på Amazon (under juli-augusti) krediterats. 2 efter 41 dagar, 2 efter 50 dagar och 1 efter 58 dagar. Inte i närheten av de påstådda 32 dagarna, men alla krediteringarna har fungerat helt av sig självt och inte heller i närheten av de upp till 12 veckor som också nämndes.intuition skrev:Någon annan som har problem med att få in poäng från Amazon?Ett köp i mitten av juli är utbetalt men ett köp några dagar tidigare har ej betalts ut.Båda betalda och levererade direkt. Båda köpen ser helt normalt reggade på shopping-portalen. Båda har fått bekräftelse-mail direkt efter köpet.Köp 2 tog 41 dagar att få utbetalt. Köp 1 är alltså fortsatt ej utbetalt 58 dagar efter. Det står 32 dagar i reglerna (men det står "upp till 12 veckor" i bekräftelse-mailet.Ska man börja jaga eller bara vänta 12 veckor (84 dagar)?Klicka för att utvidga...
Har tidigare fungerat för mig, men mina två senaste beställningar här i veckan har jag inte ens fått bekräftelsen om registrerat köp!intuition skrev:Lite statistik. Nu har alla mina 5 köp på Amazon (under juli-augusti) krediterats. 2 efter 41 dagar, 2 efter 50 dagar och 1 efter 58 dagar. Inte i närheten av de påstådda 32 dagarna, men alla krediteringarna har fungerat helt av sig självt och inte heller i närheten av de upp till 12 veckor som också nämndes.Klicka för att utvidga...
Maja skrev:Har tidigare fungerat för mig, men mina två senaste beställningar här i veckan har jag inte ens fått bekräftelsen om registrerat köp!Klicka för att utvidga...
Vi har nu vidarebefordrat din anmälan till butiken och bett dem att validera köpet, vilket kan taupp till 12 veckor.Så snart butiken bekräftar köpet kommer du att få dina EuroBonus Poäng. Om butiken inte bekräftar köpet avslutas ärendet.Klicka för att utvidga...
Har inte gjort någon efterregistrering (än), men ser nu i listan att mitt andra köp som blev uppdelat i tre olika sändningar då ligger poängen som inkommande. Det stora köpet finns självklart inte med (än) då det inte är skickat. Återstår att se hur det blir. Men högst ovanligt att jag inte får något bekräftelsemail. Känns inte så tryggt.bvs skrev:Jag har fått samma, gjorde två köp förra veckan som inte jag fick någon bekräftelse på, alla köp innan har fungerat. Gjorde en efterregistrering och fick följande som svar.Klicka för att utvidga...
Emil123 skrev:Hade för mig det inte gick att efterregistrera Amazon-köp, måste ha ändrats sedan introduktionen?Klicka för att utvidga...
selvud skrev:* Hur skall nedan tolkas?- Att levelpoängen måste komma in på kontot före 31/12 eller att köpet som "i framtiden" genererar poängen måste göras/skickas innan 31/12?- Bakdateras poängen när de kommer in?Dvs. är det någon idé att handla i nov/dec för lev. i senare delen av dec för att få nivåpoäng som räknas mot min kvalperiod nästa år?Klicka för att utvidga...
De brukar bakdateras, men ingen exakt vetenskap hur och till exakt när. Har en känsla att det hela är lite case by case också kopplat till prenumerationsstarter, när grejer skickas från e-handlares lager samt vad de i bakändan har för möjliga spärrar om att släppa igenom poäng etc.. av erfarenhet från andra sidan brukar man kunna ha lite olika setup som ÅF..selvud skrev:Eftersom jag uppnått EBD i år och har kval 1/1-31/12 har jag inte engagerat mig i detta med levelpoint kopplat till shopping portalen - förän nu.* Hur skall nedan tolkas?- Att levelpoängen måste komma in på kontot före 31/12 eller att köpet som "i framtiden" genererar poängen måste göras/skickas innan 31/12?- Bakdateras poängen när de kommer in?Dvs. är det någon idé att handla i nov/dec för lev. i senare delen av dec för att få nivåpoäng som räknas mot min kvalperiod nästa år?"Dina EuroBonus-poäng krediteras efter att returperioden för ditt köp har löpt ut, vilket kan vara 30-90 dagar beroende på produkt. Samtidigt får du 20 % icke-inlösbara nivåpoäng 30-90 dagar efter shoppingdatumet.För att nivåpoäng som tjänats in genom shopping ska räknas mot din nuvarande kvalificeringsperiod måste de registreras på ditt konto före sista datumet för din kvalificeringsperiod."Klicka för att utvidga...
Vissa bakdateras, vissa bakdateras inte. Amazon bakdateras inte för mig. De har samma datum som jag får mailet att de överförts.selvud skrev:Eftersom jag uppnått EBD i år och har kval 1/1-31/12 har jag inte engagerat mig i detta med levelpoint kopplat till shopping portalen - förän nu.* Hur skall nedan tolkas?- Att levelpoängen måste komma in på kontot före 31/12 eller att köpet som "i framtiden" genererar poängen måste göras/skickas innan 31/12?- Bakdateras poängen när de kommer in?Dvs. är det någon idé att handla i nov/dec för lev. i senare delen av dec för att få nivåpoäng som räknas mot min kvalperiod nästa år?"Dina EuroBonus-poäng krediteras efter att returperioden för ditt köp har löpt ut, vilket kan vara 30-90 dagar beroende på produkt. Samtidigt får du 20 % icke-inlösbara nivåpoäng 30-90 dagar efter shoppingdatumet.För att nivåpoäng som tjänats in genom shopping ska räknas mot din nuvarande kvalificeringsperiod måste de registreras på ditt konto före sista datumet för din kvalificeringsperiod."Klicka för att utvidga...
Jag fick ett mail idag där de skrev de nya datumen.jonny ljung skrev:Dock positivt att level points numera kan inkasseras fram till 31/12, har inte sett att de gått ut med detta offentligt ännu. Tidigare sista dag var nu 30/9 men de flesta köpevillkor är uppdaterade..Klicka för att utvidga...
Ligger inte i onlineshopping-portalen utan i SAS Eurobonus Shop.rsimon skrev:Hmm, saknar Zupergift... någon som vet om det är tillfälligt eller om samarbetet avslutats?Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Jag fick ett mail idag där de skrev de nya datumen.Sedan kan man diskutera om det är bra eller dåligt -jag tycker någonstans att det är fundamentalt fel att man kan dra in status utan att flyga. Men eftersom sas har bestämt att det ska fungera så, så är det klart att jag också nyttjar detmen det är mer en principiell diskussion.Klicka för att utvidga...
Där är jag med 100%!mha321 skrev:... -jag tycker någonstans att det är fundamentalt fel att man kan dra in status utan att flyga. Men eftersom sas har bestämt att det ska fungera så, så är det klart att jag också nyttjar detmen det är mer en principiell diskussion.Klicka för att utvidga...