andreas-granberg
New member
Perfekt ju!FilipJ skrev:För er som gillar kaffekapslar och är gjorda av pengar noterade jag att Nespresso var (tillbaka?) i shoppen.Klicka för att utvidga...
Perfekt ju!FilipJ skrev:För er som gillar kaffekapslar och är gjorda av pengar noterade jag att Nespresso var (tillbaka?) i shoppen.Klicka för att utvidga...
Glömde såklart att säga upp så 183kr drogs nyss... Aja fanns en del serier jag ville se ändå på ViaplayBrandten skrev:Kanske räcker med detta (prenumerationen är aktiv) och låta det vara så i 30 dagar? Då är det inte så krångligt. Behöver ingen av tjänsterna som ingår så...Edit: Tog 2 min så fick jag mail från Onlineshopping att poängen var på väg.Klicka för att utvidga...
Hur fick du bekräftelsen (med tanke på att det inte via portalen)?Ymer skrev:Jag har fått bekräftelse angående att poäng är på väg för Dentme, men min fru har ej fått det för sitt medlemskap. Hur ser det ut här på forumet och är det någon som har kontaktat support angående poängen?Klicka för att utvidga...
Via EuroBonus everyday.amerikatt skrev:Hur fick du bekräftelsen (med tanke på att det inte via portalen)?Klicka för att utvidga...
Varit så ett tag nu, däremot går det inte längre att använda presentkortet genom appen.Dragzone skrev:Nu verkar presentkort med circlek endast ge 10p/100kr?Klicka för att utvidga...
Davvelavve skrev:10000 poäng kom från Linas matkasse idag. Fjärde leveransen var i söndags.Klicka för att utvidga...
Kikade runt i Greenely-appen och såg att man använder PayEx för fakturering. Det borde väl betyda att man inte kan använda Betalo för att betala den?Brandten skrev:Samma med min Hallon tidigare i år. Löste sig snabbt efter mailkontakt.Signade upp för både Greenely och Hello Fresh idag så borde trilla in 13000 poäng + 2600 nivå om 12 veckor.Klicka för att utvidga...
Usch då. Man måste alltså gå in och betala i kassan vid varje tillfälle? Eller kan kassan fylla på det på något sätt så man bara behöver det en gång?Flyer722 skrev:Varit så ett tag nu, däremot går det inte längre att använda presentkortet genom appen.Klicka för att utvidga...
Funkade fint för mig att använda presentkortet i appenFlyer722 skrev:Varit så ett tag nu, däremot går det inte längre att använda presentkortet genom appen.Klicka för att utvidga...
Funkar för mig ocksåDragzone skrev:Funkade fint för mig att använda presentkortet i appenKlicka för att utvidga...
Ilmu90 skrev:Inte för mig, har inget betalkort kopplat till appen. Kör igång läs av regnr så får jag första steget ett felmeddelande om att jag inte har ett betalkort. Trycker sen kan hitta bilen, 10 sekunder senare kan jag välja presentkort i appen.Klicka för att utvidga...