C
caberg
Guest
Någon som bokat superlight och fått sin statusmatch bekräftad?
Matchning godkänd igår före Avios hade krediterats på kontotHåkan Ö skrev:Flög en t&r i lördags och anmälde mig på dag 1. Ingen email bekräftelse på anmälan, helt tyst so farKlicka för att utvidga...
Fick beviljat innan jag flugit. Har kvar bokningen dock.GOT-XXX skrev:Någon som vet om man faktiskt måste flyga för att matchningen ska gå igenom (eller räcker det att man inte avbokar)?Gjorde nämligen två separata bokningar för en tur/retur till Helsingfors, men första flyget har nu blivit inställt och flyttat så att jag inte hinner med mitt flyg tillbaka.Klicka för att utvidga...
Skogi skrev:För er som matchade förra gången och funderar på huruvida det är möjligt att matcha igen. Svar: Ja, det går toppen!Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:Nu antar jag att ingen här gjorde statusmatchen under pandemin? Tänker på denna regeln i T&C?If you have participated in our status match before, you are not eligible to take part in the status match.Klicka för att utvidga...
De kommer inte ändra sig, så det enda du åstadkommer med den andra vändan är att riskera ställa till det för andra som haft lite tur samt göra det svårare nästa gång. Du har inget att vinna. You win some you lose some - som du vet.simon_says91 skrev:Kan säga att detta gick rätt i stöpen. Ska dra en vända med dom och se varför andra kan få matchning som också matchats tidigare. Samtidigt, när man matchades till Platinum var det ju i princip omöjligt att åka med dom sedan på long haul till Asien, 60% av tiden som matchad platinum.Gissar man inte får en refund nu på sin biljett till HEL man bokatWell well, regler är regler. Blir inge AY längre framöver då.Visa bifogad bild 158108Klicka för att utvidga...
Jag har inte försökt att denna perioden eftersom jag redan har Finnar Gold sen maj. Under den kampanjen som var i maj månad matchade dem dock mig friskt en andra gång så det skadar aldrig att försöka, även om det verkar som dem slutat med det nu.simon_says91 skrev:Kan säga att detta gick rätt i stöpen. Ska dra en vända med dom och se varför andra kan få matchning som också matchats tidigare. Samtidigt, när man matchades till Platinum var det ju i princip omöjligt att åka med dom sedan på long haul till Asien, 60% av tiden som matchad platinum.Gissar man inte får en refund nu på sin biljett till HEL man bokatWell well, regler är regler. Blir inge AY längre framöver då.Visa bifogad bild 158108Klicka för att utvidga...
Skogi skrev:Jag har inte försökt att denna perioden eftersom jag redan har Finnar Gold sen maj. Under den kampanjen som var i maj månad matchade dem dock mig friskt en andra gång så det skadar aldrig att försöka, även om det verkar som dem slutat med det nu.2 år med Finnair Gold och 1 år med Platinum, samt 5 upgrade-vouchers som alla utnyttjats får anses bra värde.Klicka för att utvidga...
+1. Vad gäller nu?erik2000 skrev:Extremt sen på bollen här. Är det fortfarande möjligt att matcha?Kommer bara till landningssidan via länken i första inlägget. Eller är det challenge som stänger 30:e nov?Klicka för att utvidga...