mrestes skrev:Tycker också att det ser riktigt bra ut. Frågan är om trippelpoäng för inköp med Strawberry Mastercard under december gäller, dvs 9 poäng per 10 kr I spend?Klicka för att utvidga...
Mailsvar från Strawberrys kundtjänst
mrestes skrev:Tycker också att det ser riktigt bra ut. Frågan är om trippelpoäng för inköp med Strawberry Mastercard under december gäller, dvs 9 poäng per 10 kr I spend?Klicka för att utvidga...
Super. Vilken mailadress?Doctor-X skrev:Mailsvar från Strawberrys kundtjänstVisa bifogad bild 148532Klicka för att utvidga...
platinum@strawberry.se (om du är Platinum)mrestes skrev:Super. Vilken mailadress?Klicka för att utvidga...
Tack, skickade till gold och fick redan svar att de skickar det vidare till rätt avdelning. Inte löst till 100% men sjukt snabbt första svar.Doctor-X skrev:platinum@strawberry.se(om du är Platinum)Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Julkalendern är väl lite sådär… men dagens lucka ger 15% rabatt på Strawberry-presentkort. Tex 850kr för ett med värde 1000kr.Är det någon som känner till några fällor med dem?Presentkort till Alla hjärtans dag | StrawberryGe bort ett presentkort till någon du håller kär! Våra presentkort är giltiga i hela hotelluniversumet: hotellnätter, spa och restaurang.www.strawberry.seKlicka för att utvidga...
Vad ville de ha för screenshots? På kvittot på mailen och/eller transaktionen i spendwise-appen?mrestes skrev:Tack, skickade till gold och fick redan svar att de skickar det vidare till rätt avdelning. Inte löst till 100% men sjukt snabbt första svar.Klicka för att utvidga...
Skickade båda två direkt i min första epost.ekf skrev:Vad ville de ha för screenshots? På kvittot på mailen och/eller transaktionen i spendwise-appen?Klicka för att utvidga...
Jag fick helt motstridigt svar från kundtjänst... Får väl se vad som händer...Doctor-X skrev:Mailsvar från Strawberrys kundtjänstKlicka för att utvidga...
Jag skrev så här i mitt epost och så svarade dem. Hur som helst så tror jag det blir löst för både dig och mig.ekf skrev:Jag fick helt motstridigt svar från kundtjänst... Får väl se vad som händer..."Vi kan se i din skärmdump att du gjorde ditt inköp idag, den 22a. Det kan ta upp 48 timmar innan köpet registreras på din profil. Systemet ska hantera detta automatiskt angående dina trippel poäng, men om de inte läggs in framåt nästa måndag, vänligen kontakta oss igen så kikar vi på det."Klicka för att utvidga...
Det gör det säkert, men ville bidra med min datapunkt. Ändå ganska spännande att det kan vara så olika svar...mrestes skrev:Jag skrev så här i mitt epost och så svarade dem. Hur som helst så tror jag det blir löst för både dig och mig.Klicka för att utvidga...
Nu syns poäng och det blev inte trippel. Nu ska vi se om det fixas som lovat. Din agent hade iallafall fel om första steget.ekf skrev:Jag fick helt motstridigt svar från kundtjänst... Får väl se vad som händer..."Vi kan se i din skärmdump att du gjorde ditt inköp idag, den 22a. Det kan ta upp 48 timmar innan köpet registreras på din profil. Systemet ska hantera detta automatiskt angående dina trippel poäng, men om de inte läggs in framåt nästa måndag, vänligen kontakta oss igen så kikar vi på det."Klicka för att utvidga...
Fick du också x2 på 10p/100kr alltså?mrestes skrev:Nu syns poäng och det blev inte trippel. Nu ska vi se om det fixas som lovat. Din agent hade iallafall fel om första steget.Klicka för att utvidga...
ekf skrev:The Christmas calendar is a bit like that... but today's slot offers a 15% discount on Strawberry gift cards. For example SEK 850 for one with a value of SEK 1000.Does anyone know of any traps with them?https://www.strawberry.se/shop/erbjuande-presentkort/Klicka för att utvidga...
Jag hade samma problem. Mailade dem den 27e och fick svar efter knappt 2 timmar att de skickat vidare till it avdelningen. Den 28e landade justerade poäng på kontot.mrestes skrev:Nu syns poäng och det blev inte trippel. Nu ska vi se om det fixas som lovat. Din agent hade iallafall fel om första steget.Klicka för att utvidga...
Jag har inte sett ännu. Däremot en betalning via appen, en liten stund efter en bokning på Selma Spa, fick korrekt 3 poäng direkt. Fick även SAS poäng direkt på den betalning så det blir en bra trippel dip på den vistelsen. Får skriva igen om presentkortet.mha321 skrev:Jag hade samma problem. Mailade dem den 27e och fick svar efter knappt 2 timmar att de skickat vidare till it avdelningen. Den 28e landade justerade poäng på kontot.De har onekligen upprepade problem med att hantera sina kampanjer men kundtjänst har alltid gjort ett bra och snabbt jobb att reda ut det för mig.Klicka för att utvidga...