S
Stefan62
Guest
A380*G skrev:LX saver finns ju alltid. Tex BCN ca 5000 SEK.Klicka för att utvidga...
Ja, men jag gillar inte reglerna vid downgrading av LX Saver...
A380*G skrev:LX saver finns ju alltid. Tex BCN ca 5000 SEK.Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Ja, men jag gillar inte reglerna vid downgrading av LX Saver...Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Har aldrig hört någon som blivit downgraded och kommer inte hända under semestern. De kör med två rader C i de flesta plan. Hellre upgrades på några Y pax än downgrade av C. LX är inte SAS eller Ryanair.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Jag visste inte ens att LX hade den möjligheten. Var står detta? Det är ju ruskigt oseriöst även om det inte tillämpas. Här måste man alltså läsa det finstilta, eller?Klicka för att utvidga...
You have selected a Business upgrade offer that is based on an Economy fare. Rebookings or refunds are thus governed by the same terms and conditions as the underlying Economy fare. If the upgrade booking class is unavailable, any price difference between the underlying Economy fare and the upgrade offer cannot be refunded. These offers are not valid on codeshare flights. If a flight is missed due to a delayed connnecting flight or if a flight is cancelled, SWISS can rebook the passenger in Business Class on the next SWISS flight if a seat is available. If the rebooking is on a flight operated by another airline, only onward transport in Economy Class is guaranteed, in which case the amount of the SWISS Business Upgrade would be refunded.Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Vad betyder den där texten ur en legal aspekt? Finns inte booking class så kan man ju inte uppgradera. Makes sense!?Booking class är en sak men den säger ju inte att man inåt får sitta i businesskabinen.Klicka för att utvidga...