Vill också tacka. Har läst denna och ditt förra äventyr med sonen. mycket trevlig läsning.
K klaluma Medlem Igår kl 17:44 #31 Vill också tacka. Har läst denna och ditt förra äventyr med sonen. mycket trevlig läsning.
Resenären Medlem Igår kl 18:48 #32 jonatan79 skrev: Sonen hade fått blodad tand. Klicka för att utvidga... God uppfostran. Tack för en detaljerad reseberättelse, fint illustrerad dessutom. Nu är det mer 20 år sedan jag var i Japan. Ett land som gav mersmak.
jonatan79 skrev: Sonen hade fått blodad tand. Klicka för att utvidga... God uppfostran. Tack för en detaljerad reseberättelse, fint illustrerad dessutom. Nu är det mer 20 år sedan jag var i Japan. Ett land som gav mersmak.
E Erik Österberg Medlem Igår kl 19:09 #33 Tack för en trevlig res berättelse! Gjorde en liknande i juni med en 13åring.
Diamond-in-the-ruff Medlem Igår kl 19:44 #34 jonatan79 skrev: ”Pappa, det var ganska härligt att flyga business. Kan inte vi bara åka i väg nån helg och bara flyga nånstans, för våra poäng?” Klicka för att utvidga... Vilken lycka!
jonatan79 skrev: ”Pappa, det var ganska härligt att flyga business. Kan inte vi bara åka i väg nån helg och bara flyga nånstans, för våra poäng?” Klicka för att utvidga... Vilken lycka!
fred80 Medlem Idag kl 01:21 #35 Tack för en bra reserapport. Är forfarande sex år senare besviken att den j…. Pandemin gjorde att jag aldrig kom till Japan. Allt. Är bokat o klart. Kul att följa er resa!
Tack för en bra reserapport. Är forfarande sex år senare besviken att den j…. Pandemin gjorde att jag aldrig kom till Japan. Allt. Är bokat o klart. Kul att följa er resa!