Det verkar inte vår pilot ha fått höra än, eller så väntar de på beslut om att ställa in.DRG skrev:Flygplatsen stängs till 02:00Klicka för att utvidga...
Nu fick vi samma uppdatering om 02:00, väntar på beslut om det blir en flygning efter det.maswan skrev:Det verkar inte vår pilot ha fått höra än, eller så väntar de på beslut om att ställa in.Klicka för att utvidga...
De har tydligen möte om det nu enligt personalen här. Antar att personalen så Småningom när sin maxtid för detta är ju sista flighten.maswan skrev:Det verkar inte vår pilot ha fått höra än, eller så väntar de på beslut om att ställa in.Klicka för att utvidga...
Öppet och vi åker!maswan skrev:Som jag postade i sas-inrikes-tråden, anslutningen för mig till Umeå imorgon är inte så kul med möjliga val 08:10 eller 18:10 från Arlanda.Klicka för att utvidga...
Fint folk går förstmaswan skrev:Öppet och vi åker!Klicka för att utvidga...
Kraftiga vindar. Fanns en meteorologisk varning för ”severe mountain waves” vid tiden för SAS ankomst. Norwegian ankom ca 90 minuter senare och sannolikt hade vinden mojnat.H4ipM8adRg9nvkRu skrev:Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24View flight SK1042 from Stockholm to Kiruna on Flightradar24www.flightradar24.comSK1042 flög Arlanda til Kiruna, cirkulerade ett par varv över flygplatsen, men är nu tillbaka nästan framme till Arlanda. Ingen aning varför man inte landade.Det har sedan dess lyft ett Norwegian-plan mot Kiruna så jag antar det inte är något fel på flygplatsen.https://www.flightradar24.com/data/aircraft/se-rth#3909f8a5Klicka för att utvidga...
Lite sent att se upp ;-) jag är på väg redan. Lite bökigt med resebyråbiljett som jag inte kan ändra själv, och jag vill gärna komma hem i rimlig tid fredag 14 februari (eller hellre torsdag 13 februari som planerat). Jag kan ta tåg till AMS och flyga därifrån men vill SAS det?Hachans skrev:Se upp för generalstrejk bland alla offentligt anställda i Belgien den 13:e februari.Klicka för att utvidga...