Bo på Nordic Choice Hotels till fastpris 699/750 kr - Mecenat Alumni

• Thread starter Thread starter Cristoffer Cedergren
  • Start date Start date
Toppen. Även förlängt för Alumni-användare.

Skulle tro att man hamnar på samma landningssida hos Nordic Choice oavsett väg genom mecenat.

Verkligen bra att man redan nu kan boka in alla sina nätter inför våren och sommaren. Med tanke på inflationen just nu så är 699 kr ett mycket bra pris. Risk att NCH tvingas höja hotellpriserna under nästa år överlag. Så, boka boka nu!

Jag sökte på Comfort Arlanda olika datum i mars april (ej påsk), men fick resultatet "Priset Slutsålt".

Priserna ser nu ut att vara ändrade till 799/850 kr.

Cristoffer Cedergren skrev:Priserna ser nu ut att vara ändrade till 799/850 kr.Klicka för att utvidga...

Den 1:a januari 2023 höjs priserna från 699 till 799 på Comfort Hotel®, och på Quality Hotel™ höjs priserna från 750 till 850. Detta gäller endast nybokningar gjorda efter den 7 november 2022. Bokar man med ankomst innan 2023 så är priset fortfarande 699 respektive 750.

Skönt har ankomst på Nyårsafton på en av de två stays jag bokat. Priserna fortf bra naturligtvis oh främst den sena avbokningen uppskattas

Tur att jag han med att boka upp massor med stays under 2023 innan priset höjses //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji41.png

Gus skrev:Följdfråga. I min ursprungliga bokning skulle vi bara byta flyg i Köpenhamn på väg till Kap Verde (bokat med EuroBonus). Men flygen ändrade tider så att vi nu behöver övernatta på Kastrup. Kan jag skicka in hotellnotan tillKlicka för att utvidga...
Jag hade nästan glömt bort att jag skickade in en reklamation till SAS angående att TAP ändrade vår flygtid och vi behövde övernatta på Kastrup i november. Men nu fick jag mail om att de ersätter hotellet med 1037 kr. Helt otroligt fin kundservice!

Ny länk till Mecenat-erbjudandet.

2.jpg

Mecenat Student

Plötsligt händer det, så idag ger vi dig ett billigt hotellrum från 899 SEK/DKK/NOK för två personer

favicon-32x32.png

www.strawberry.se

Samtliga Stockholms-hotell (bortsett från Arlanda), verkar ha exkluderats från denna kampanj i nuläget. Det är iaf ej sökbara.

Väldigt tråkigt om det blir permanent.

Ano skrev:Samtliga Stockholms-hotell (bortsett från Arlanda), verkar ha exkluderats från denna kampanj i nuläget. Det är iaf ej sökbara.Väldigt tråkigt om det blir permanent.Klicka för att utvidga...
Ser ut att stämma tyvärr, utom Arlanda som är kvar.

Tur att man ligger på ett gäng bokningar sedan tidigare.

Riktogt trist utveckling och dåligt med rum också. Finns inget i göteborg på 7 hotell ett gäng datum jag söker. Inget vidare det här längre även om Arlanda e najs

jerixon skrev:Riktogt trist utveckling och dåligt med rum också. Finns inget i göteborg på 7 hotell ett gäng datum jag söker. Inget vidare det här längre även om Arlanda e najsKlicka för att utvidga...
Tips är att ringa/mejla om bokning till det hotell du vill bo på och fråga om de kan erbjuda Mecenatpris. Har funkat för mig när tex en av tre nätter intr funnits bokningsbara på webben.

Första gången igår de ville se bevis på mecenat medlemskap vid incheckning. Lite meck att logga in i telefonen då jag normalt bokar via datorn, men löste sig.

palmen skrev:Första gången igår de ville se bevis på mecenat medlemskap vid incheckning. Lite meck att logga in i telefonen då jag normalt bokar via datorn, men löste sig.Klicka för att utvidga...
Jag har bara utnyttjat på på Comfort Arlanda och där checkar man in själv vid automaterna har aldrig tänkt på att de skall kolla en ärlig person!

Men de skall väl kolla kvaliteten på dagens skörd med tanke på nya namnet.

Åh nej va trist att Stockholms hotellen försvunnit från erbjudandet!! Har varit guld värt att kunna checka in på hotell med sådan bra frukost buffe för blott ca 800kr från tid till annan. Riktigt trist.

palmen skrev:Första gången igår de ville se bevis på mecenat medlemskap vid incheckning. Lite meck att logga in i telefonen då jag normalt bokar via datorn, men löste sig.Klicka för att utvidga...

Har även jag råkat ut för, på Arlanda, engelsktalande person insisterade dessutom på att få se fysisk legitimation som bevisade medlemsskap.

Back