Cristoffer Cedergren skrev:Priserna ser nu ut att vara ändrade till 799/850 kr.Klicka för att utvidga...
Jag hade nästan glömt bort att jag skickade in en reklamation till SAS angående att TAP ändrade vår flygtid och vi behövde övernatta på Kastrup i november. Men nu fick jag mail om att de ersätter hotellet med 1037 kr. Helt otroligt fin kundservice!Gus skrev:Följdfråga. I min ursprungliga bokning skulle vi bara byta flyg i Köpenhamn på väg till Kap Verde (bokat med EuroBonus). Men flygen ändrade tider så att vi nu behöver övernatta på Kastrup. Kan jag skicka in hotellnotan tillKlicka för att utvidga...
Den länken verkar dock inte vara för alumni, utan för dom som fortfarande studerar?Cristoffer Cedergren skrev:Ny länk till Mecenat-erbjudandet.Mecenat StudentPlötsligt händer det, så idag ger vi dig ett billigt hotellrum från 899 SEK/DKK/NOK för två personerwww.strawberry.seKlicka för att utvidga...
Ser ut att stämma tyvärr, utom Arlanda som är kvar.Ano skrev:Samtliga Stockholms-hotell (bortsett från Arlanda), verkar ha exkluderats från denna kampanj i nuläget. Det är iaf ej sökbara.Väldigt tråkigt om det blir permanent.Klicka för att utvidga...
Tips är att ringa/mejla om bokning till det hotell du vill bo på och fråga om de kan erbjuda Mecenatpris. Har funkat för mig när tex en av tre nätter intr funnits bokningsbara på webben.jerixon skrev:Riktogt trist utveckling och dåligt med rum också. Finns inget i göteborg på 7 hotell ett gäng datum jag söker. Inget vidare det här längre även om Arlanda e najsKlicka för att utvidga...
Jag har bara utnyttjat på på Comfort Arlanda och där checkar man in själv vid automaterna har aldrig tänkt på att de skall kolla en ärlig person!palmen skrev:Första gången igår de ville se bevis på mecenat medlemskap vid incheckning. Lite meck att logga in i telefonen då jag normalt bokar via datorn, men löste sig.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Första gången igår de ville se bevis på mecenat medlemskap vid incheckning. Lite meck att logga in i telefonen då jag normalt bokar via datorn, men löste sig.Klicka för att utvidga...