Slappo skrev:Mitt EBD (tom 2017) blev EBG helt plötsligt..Klicka för att utvidga...
Har även ditt fysiska kort bytt färg?Slappo skrev:GULD överallt tack SK-IT! Blir svårt att få gratis Ramlösa i Go i morgon..Klicka för att utvidga...
En teori är, @Slappo har ett SAS EuroBonus Amex kort och han/hon har kanske förväxlat kortets giltighetstid med EuroBonus Diamonds giltighetstid?Delayed skrev:Har även ditt fysiska kort bytt färg?Klicka för att utvidga...
Äntligen!Canadien skrev:Kanske är SAS som infört historiskt höga intjäningsnivåer i samband med 70-årsjubileet. 100k för EBG och 1M för EBD.Klicka för att utvidga...
Var det dubbla Amex poäng som spökade?Slappo skrev:Mitt intjänings period är till 170731,pratade med SAS de nedgraderar alla som råkat fått för många poäng någon gång under året av misstag... Tack för kaffetKlicka för att utvidga...
Slappo skrev:Mitt intjänings period är till 170731,pratade med SAS de nedgraderar alla som råkat fått för många poäng någon gång under året av misstag... Tack för kaffetKlicka för att utvidga...
Om vad SAS agenten säger är sant så hade du inte kvalificerat dig till EuroBonus Diamond med rätt antal basåoäng, då är det inte konstigt att du inte är Diamond längre.Slappo skrev:Mitt intjänings period är till 170731,pratade med SAS de nedgraderar alla som råkat fått för många poäng någon gång under året av misstag... Tack för kaffetKlicka för att utvidga...
Om det stämmer är det ändå dåligt då poängen dras tillbaka efter perioden är slut. Man kan ju inte själv påverka det i så fall om tiden redan är ute.Dr. Miles skrev:Om vad SAS agenten säger är sant så hade du inte kvalificerat dig till EuroBonus Diamond med rätt antal basåoäng, då är det inte konstigt att du inte är Diamond längre.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Om det stämmer är det ändå dåligt då poängen dras tillbaka efter perioden är slut. Man kan ju inte själv påverka det i så fall om tiden redan är ute.Klicka för att utvidga...
Tycker jag också, eller bara köpa att man gjort fel, det känsn lite dåligt att ändra något som skedde för över 2 månader sedan som kunden blir lidande av utan att kunden gjort något fel (utgår ifrån att det inte varit något fiffel eller liknande inblandat).agehall skrev:Ja, det håller jag med om. Jag tycker inte det är principellt fel att SAS drar tillbaka poängen, men man borde kanske ha funderat på att ge de som drabbas en chans att få samla ihop poängen på annat sätt.Klicka för att utvidga...