Rebel skrev:Den där specialare till Boston, är det ngn som har åkt den??Hur är den??Klicka för att utvidga...
Och??oermen skrev:Det er ikke JettimeKlicka för att utvidga...
Rebel skrev:Den där specialare till Boston, är det ngn som har åkt den??Hur är den??Klicka för att utvidga...
oermen skrev:Det er ikke JettimeKlicka för att utvidga...
Det är väldigt Off topic för denna tråd. Finns en hel del om att resa sas till Boston, tex en reserapport som heter något i stil med "flygande bränsletanken".Rebel skrev:Och??Kunde vara kul att höra om ngt annorlundaKlicka för att utvidga...
Ja flera avgångar varje dag! Det är dessa jag hoppas slippa till förmån för Jet plan.jlarsson skrev:sköts inte en hel del av flygningarna mellan Göteborg och Köpenhamn av Jettime och deras ATR?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Det är väldigt Off topic för denna tråd. Finns en hel del om att resa sas till Boston, tex en reserapport som heter något i stil med "flygande bränsletanken".Klicka för att utvidga...
Vi får hoppas att de lyckas ersätta de befintliga avgångarna med motsvarande bara då, så att de inte tar flera ATR-avgångar och bakar ihop till en med exvis A321...Viking75 skrev:Ja flera avgångar varje dag! Det är dessa jag hoppas slippa till förmån för Jet plan.Klicka för att utvidga...
Samma här, men har övergått till andra varianter för att samla "legs"!jerixon skrev:För övrigt till Aarhus också som är en av mina normala rutter :/Klicka för att utvidga...
Johan67 skrev:Samma här, men har övergått till andra varianter för att samla "legs"!Klicka för att utvidga...
jerixon skrev:Blir KLM vi Amsterdam nu... Inga konstigheter... Inte så långt från BillundKlicka för att utvidga...