J
Oj, det var mycket som inte var bra, håll oss informerad om vad som händer framöver.jerixon skrev:Vad är problemen menar du?Ganska många och det som stör är framförallt att de ignorerar dem.Först efter 3e påpekandet händer något alls.Skitiga badrockar i rummetFått min mat 20 minuter efter frugan vid middag.Får således äta efter henne osv...Fel mat serverad utan åtgärd vid en annan middag...Ödla på rummet....Tv som ej fungerar....Dålig kommunikation och information över lag.Ja där kan vi börja och sedan en del andra småsaker...Jag vill helt enkelt kontakta Club Carlson då jag ej är nöjd och de har en 100% satisfaction guarantee.Klicka för att utvidga...
Det där är väl kompensationen för problemen? Det är ju en exotisk lyx!jerixon skrev:Ödla på rummet....Klicka för att utvidga...
Ska göra det nästa gång, men tycker fortfarande om jag nu väljer att nämna detta i receptionen och får knappt någon respons så tycker jag hon agerar fel.agehall skrev:Varför inte ta upp det direkt vid frukosten? Känns som något man påtalar direkt och sedan är det löst 5 minuter senare...Klicka för att utvidga...
Vad sa du i baren?GOTATH skrev:Stad: SydneyHotell: Ibis world SquareStatus: -Problem: En av två hissar trasigaKompensation: Ett gratis glas vin/öl i barenKlagomål framfört: Klagade inte, men såg en lapp i receptionen där de ursäktade sigKompensation föreslagen av: HotelletKompenserades av: BartendernKlicka för att utvidga...
Hahaha //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.pngpalmen skrev:Vad sa du i baren?GOTATH: I've been waiting for this elevator the last 30 minutes, I'm exhausted and need a beer.Bartender: It's on the house, here is your elevator beer.Klicka för att utvidga...