För alla som förlängt ska dessa ha kommit.yamazaki skrev:Fick ni också 2 evouchers. Ser att jag fått 2.Klicka för att utvidga...
För alla som förlängt ska dessa ha kommit.yamazaki skrev:Fick ni också 2 evouchers. Ser att jag fått 2.Klicka för att utvidga...
Kolla skräpposten och att du har rätt mail ansluten.StarFlyer skrev:Finns det någon annan här som inte fått sin förlängning bekräftad? Jag har gjort 12 resor under kampanjperioden men fick inget mail.Klicka för att utvidga...
Flyertalk, Google, ChatGPT?Carlos skrev:Fick mail om förlängd status. Såg även vouchers på kontot. Nån som kan länka till en snabbkurs i vad dessa är och hur man använder dom.Klicka för att utvidga...
Inget i skräpposten. Min app är inte heller uppdaterad med e-vouchers eller förlängd status. Hoppas dom har batch jobb kvar att köra.Davvelavve skrev:Kolla skräpposten och att du har rätt mail ansluten.Klicka för att utvidga...
Sir Lemon skrev:Bekräftar mitt Senator också. Och e-vouchers. Är det 2 som behövs för att uppgradera economy till Business till USA/Asien för en person?Klicka för att utvidga...
Carlos skrev:Fick mail om förlängd status. Såg även vouchers på kontot. Nån som kan länka till en snabbkurs i vad dessa är och hur man använder dom.Klicka för att utvidga...
Finns under Mileage account när du loggar in på M&M.Anna Heijbel skrev:Fick min förlängning i tisdags, men kan inte hitta några e-vouchers...? Hur fick ni dem?Klicka för att utvidga...
Se https://www.businessclass.com/forum...-miles-more-för-eurobonus.105664/post-1105172toer00 skrev:Nästa fråga...Hur utnyttjar man sina e-vouchers...??Klicka för att utvidga...
beror väl på många faktorer såsom restid, tid på dygnet, bolag mmJenkizzz skrev:Velar mellan att uppgradera t/r till business eller enkel till first, vad har ni för tankar på det?rKlicka för att utvidga...
travelmode skrev:beror väl på många faktorer såsom restid, tid på dygnet, bolag mmKlicka för att utvidga...
Om du tänker med hjälp av eVouchers så måste du ha en biljett i business för att uppgradera till First.Jenkizzz skrev:Velar mellan att uppgradera t/r till business eller enkel till first, vad har ni för tankar på det?Klicka för att utvidga...
En kollega uppgraderade till first, trodde att det var från premium economy men kanske var från business, annars blir valet lätt!Fredah skrev:Om du tänker med hjälp av eVouchers så måste du ha en biljett i business för att uppgradera till First.Klicka för att utvidga...