EricT skrev:Man har ju fått bokningsbekräftelsen så de kommer inte kunna ducka det.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag tror attjohanschmenar att hur kan du stryka att du inte flög i First class när BAs system inte har logg på sådant.E-ticket säger att du hade bokning i First class men det säger inte att du verkligen flög eller inte.Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Agehallär på stridshumör idag - hämtat dig från julbordet?Klicka för att utvidga...
Stor OT flagga men processen ligger nu i domstolen, först ska man avgöra om Asianas FRA kontor kan anses vara en "giltig" motpart i ärendet. Men som sagt mer kommer och i egen tråd...agehall skrev:jumbooze; Nu är det här fel tråd och jag vet att du inte vill säga så mycket innan allt är klart, men jag är nyfiken - är det någon progress alls? När beräknas det vara avgjort?Klicka för att utvidga...
Det är dessutom bestämd form, 75% of the price of the ticket vilket innebär att man ska titta på priset på just den biljett som det handlar om.(c) 75 % of the price of the ticket for all flights not falling under (a) or (b), including flights between the European territory of the Member States and the French overseas departments.Klicka för att utvidga...
Fetstil är min markering.c) 75 % avpassagerarens biljettkostnadvid alla flygningar som inte omfattas av a eller b, inklusive flygningar mellan medlemsstaternas europeiska territorier och de franska utomeuropeiska departementen.Klicka för att utvidga...