Blir nog för dyrt att "bygga om" till SAS interiör.Economyclass skrev:Men kommer inte SAS sätta in sina egna stolar i planet?Klicka för att utvidga...
Economyclass skrev:Men kommer inte SAS sätta in sina egna stolar i planet?Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Blir nog för dyrt att "bygga om" till SAS interiör.Det är väl inte bara sätena som skulle behövas bytas, galleri och toaletter o.s.v. skulle behövas flyttas.SAS har ju en A340-300 som inte ser exakt ut som dom övriga utan är konfugerad som en A330-300Flyger mest på CPH-IADOm jag har förstått det hela, så finns det rätt många A-340 som håller på att fasas ut från olika bolag.Hoppas att denna "nya" maskin målas i SAS färger.Fattar jag det rätt så är den hyrd på 6 år eller har jag missuppfattat?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Kör de mer än en daglig avgång CPH-EWR?Klicka för att utvidga...
Hurra!Vi ska vara glada för att ic flottan faktiskt växer.Klicka för att utvidga...
Najk skrev:Verkar inte vara helt klart kring layouten i kabinen än om man ska tro Flygtorgets artikel.Flygtorget » Flygnyheter » Flygnyheter » SAS utvidgar långlinjekapacitetenKlicka för att utvidga...