fcx skrev:Om jag har förstått det hela rätt så är serveringskonceptet enligt följande. Rätta mig gärna om jag har fel.
Ordinarie avgångstid
(lokal tidszon)
Extra short
(t.ex. GOT-CPH)
Short
(t.ex ARN-CPH)
Long
(t.ex. ARN-LHR)
Extra long
(t.ex. ARN-LPA)04:00-09:00Snack basketFrukost, med 3 kalla delar.Frukost, med 1 varmrätt och 2 kalla sidoskålar.Frukost, med 1 varmrätt och 2 kalla sidoskålar.Kanelbulle eller motsvarande närmare landning.09:01-10:30Snack basketKall 3-rättersFördrink med nötter3-rätters med varm dessert eller varm förrätt. Kall huvudrätt.Fördrink med nötter3-rätters med varm dessert eller varm förrätt. Kall huvudrätt.Kanelbulle eller motsvarande närmare landning.10:31-13:30Snack basketKall 3-rättersFördrink med nötter3-rätters med varm huvudrätt och kall förrätt och kall dessert.Fördrink med nötter3-rätters med varm huvudrätt och kall förrätt och kall dessert.Kanelbulle eller motsvarande närmare landning.13:31-16:30Snack basketKall 3-rättersFördrink med nötter3-rätters med varm dessert eller varm förrätt. Kall huvudrätt.Fördrink med nötter3-rätters med varm dessert eller varm förrätt. Kall huvudrätt.Kanelbulle eller motsvarande närmare landning.16:31-19:30Snack basketKall 3-rättersFördrink med nötter3-rätters med varm huvudrätt och kall förrätt och kall dessert.Fördrink med nötter3-rätters med varm huvudrätt och kall förrätt och kall dessert.Kanelbulle eller motsvarande närmare landning.19:30-03:59Snack basketKall 3-rättersFördrink med nötter3-rätters med varm dessert eller varm förrätt. Kall huvudrätt.Fördrink med nötter3-rätters med varm huvudrätt och kall förrätt och kall dessert.Kanelbulle eller motsvarande närmare landning.Vid alla tillfällen serveras varm och kall dryck, utan skillnad i sortiment/utbud. Oklart när varmt respektive kallt bröd serveras.Klicka för att utvidga...