Tack. Och jag som inte ens har en passkey.BCflyer skrev:Ingen direkt återkoppling vad dom gjorde, men min egna tolkning är att dom måste tagit bort min passkey.Klicka för att utvidga...
Är det någon typ av A/B testning på gång, jag ser fortfarande samma UX som tidigare. Eller är detta en tablet, inte desktop, som du surfar på?Gnopps skrev:Åter ett exempel attman fördummar sidan, bokningsklass visas ej längre i bokningsflödet (tidigare version av hemsidan visar). Det är en allmän trend att man tar bort ("förenklar") information överlag, och istället har mycket whitespace - något jag ogillar.Visa bifogad bild 170254Klicka för att utvidga...
Är nog A/B. Jag använder win laptop och på Firefox (normala webbläsaren) får jag nya gränssnitten men öppnar jag Chrome är det gamla. "Biljettinformation" innehåller regler men ej bokningsklass.Jannes skrev:Är det någon typ av A/B testning på gång, jag ser fortfarande samma UX som tidigare. Eller är detta en tablet, inte desktop, som du surfar på?Vad kommer upp på "Biljettinformation"? Motsvarar det (i) knappen i gamla bokningsflödet, som ger info om ändring, barnrabatt, klass etc?Klicka för att utvidga...
Samma för mig. Hela resan ser ut att vara i Economy.gneken skrev:Någon som har en resa i business class men en feeder i ekonomi? Har sett att SAS anger business class sträckan som "Economy" i appen medan på hemsidan så står det Economy för hemresan (i mitt fall).Lite förvirrande och kan göras mer tydligt. Så har det inte varit tidigare så måste varit en förändring som skett de senaste 1-2 månaderna.Klicka för att utvidga...
Då kan vi iallafall verifiera att det är en visuell bugg. Stora problemet är att öven business leg visas som economy i appen då det är helt fel.Qraze skrev:Samma för mig. Hela resan ser ut att vara i Economy.Klicka för att utvidga...
Fungerar inloggning nu för alla som har haft problemet?squeezen skrev:Jag kan logga in nu igen.Klicka för att utvidga...
Jag kan inte heller logga in, bara i appen.Jane Insane skrev:Fungerar inloggning nu för alla som har haft problemet?Inte för mig, tyvärr. Jag har inte heller haft en passkey (väntade med att skapa en tills det skulle fungera i appen också), så eventuellt är det inte exakt samma fel som andra haft...Klicka för att utvidga...
Tog du kontakt med supporten eller löste det sig av sig självt?Ilmu90 skrev:Igår löste sig problemet för mig. Hade problemet i två veckor.Klicka för att utvidga...