Jag har inte SAS for Work. Bara ett klassiskt vanligt konto.intuition skrev:Jag har också ett ärende med diamond support, utan svar. Och fortfarande omöjligt att logga in i browser med vare sig EB-nummer, e-post eller passkey.I appen åkte jag ut när jag bytte lösenord enligt SAS support-instruktion, men kunde hör och häpna logga in igen. Så inloggningen fungerar, kontot är inte heller "blockerat efter för många försök" som sajten säger.Ni som fortsatt är utestängda, har ni SAS for Work? Jag såg det hintat någonstans att det kunde vara del av problemet.Klicka för att utvidga...
Hmm… ja.intuition skrev:Ni som fortsatt är utestängda, har ni SAS for Work? Jag såg det hintat någonstans att det kunde vara del av problemet.Klicka för att utvidga...
+1 på alt 2.. Samma issueBCflyer skrev:Jag har också varit utslängd i en vecka nu. Övriga i familjen fungerar det bra för att logga in på samma devices. 2 skillnader mellan mitt konto och övriga i familjen:1. Jag har enablat "inloggningsnyckel" på mitt det har ingen av övriga2. Jag är ägare av familje kontot och det enda kontot som får boka från "potten"jag har inte SAS för workKlicka för att utvidga...
Det stämmer här också (och jag kan alltså inte logga in). Fru Insane, som inte äger kontot, KAN fortfarande logga in.Borje L skrev:Äger också familjekontot.Klicka för att utvidga...
Hjälper inte, inte för mig iaf. Har bytt 3 gånger. Det enda som hände var att appen blev utloggad men som tur var fungerade det att göra lösenordsinloggning med det nya där.Johan Hbg skrev:Jag fick svar att dimanod supporten. Han bad mig be om nytt pw.Tveksamt om det kommer hjälpa dock, är ju redan inloggad i appen.Är det egentligen någon som det löst sig för, på något sätt?Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Jag misstänker att det någonstans har med passkey att göra.Klicka för att utvidga...
Johan Hbg skrev:Är det någon som lyckats logga in igen?Klicka för att utvidga...
Snyggt.BCflyer skrev:I eftermiddags fick jag svar från Diamond supporten som bad mig byta lösen. Jag svarade direkt att det inte hjälper och hon sa att hon skulle skicka mitt ärende till IT. Nu funkar inloggningen igen! Jag får frågan om jag vill skapa en passkey, så det verkar som dom tagit bort den jag hade. Jag kommer inte skapa någon ny. Vilken dag! Först LTD och sedan kunna logga in på sas.se Julen kom tidigt i årKlicka för att utvidga...
Tecknen på att problemet skapades av passkey implementationen blir fler och fler...BCflyer skrev:I eftermiddags fick jag svar från Diamond supporten som bad mig byta lösen. Jag svarade direkt att det inte hjälper och hon sa att hon skulle skicka mitt ärende till IT. Nu funkar inloggningen igen! Jag får frågan om jag vill skapa en passkey, så det verkar som dom tagit bort den jag hade. Jag kommer inte skapa någon ny. Vilken dag! Först LTD och sedan kunna logga in på sas.se Julen kom tidigt i årKlicka för att utvidga...
Ingen direkt återkoppling vad dom gjorde, men min egna tolkning är att dom måste tagit bort min passkey.Johan Hbg skrev:Snyggt.Vet du vad IT gjorde?Jag är i dialog med en på Diamond supporten som envisas med att man skall byta lösenord så löser det sig.Klicka för att utvidga...