Jojje82 skrev:Nu har jag haft en vistelse efter att nya systemet infördes. Poängen jag fått går inte ihop alls. (Top floor)Rummet: 3137:-garage: 650:-restaurang: 140:- (efter att man dragit av vougherna)och fick 7922 poäng.Jag får inte ihop det. Tycker dem har strulat till det så mycket nu så jag funderar att endast nyttja mitt Nordic choice Platinum framöver.Mina kvalificerade nätter när jag loggar in är helt fel men dem påstår att det står rätt i deras system.Klicka för att utvidga...
Lasse6 skrev:Är summorna med eller utan moms?Garage kan ställa till det beroende på vilket hotell det rör sig om (externt ger inga poäng)Klicka för att utvidga...
Jojje82 skrev:Summorna är med moms men får fortfarande inte ihop trots att det är närmare verkligheten (hade glömt att man skulle räkna av momsen)Garaget är allmänt garage som man köpte biljett hos scandic.Klicka för att utvidga...
Jojje82 skrev:Nu har jag haft en vistelse efter att nya systemet infördes. Poängen jag fått går inte ihop alls. (Top floor)Rummet: 3137:-garage: 650:-restaurang: 140:- (efter att man dragit av vougherna)och fick 7922 poäng.Jag får inte ihop det. Tycker dem har strulat till det så mycket nu så jag funderar att endast nyttja mitt Nordic choice Platinum framöver.Mina kvalificerade nätter när jag loggar in är helt fel men dem påstår att det står rätt i deras system.Klicka för att utvidga...
Patric F skrev:Det känns som Scandic har tappat det lite. Eller så har de som jobbar där ingen info. Ställde en enkel fråga om en kampanjkod och om den gällde vid redan bokade nätter då jag bokar 3mån i taget. Gick inte att få ett svar ens. Personen visste inte ens om denna kampanj.Klicka för att utvidga...
Läsk har man sedan länge kunnat köpa med kupongen men att det skulle gå att också köpa choklad är i så fall nytt.011430121 skrev:Fick ta både Cola Zero och choklad igår för ”kupongen”, trodde att det inte gick längre.Klicka för att utvidga...
lilydock skrev:Är relativt nybliven Scandic-medlem och 3rd level och får utskick om deras medlemskvällar. Någon som varit på någon av dessa och vet vad de innebär? Bjuds det på saker? Är det trevligt? Är det för alla levels? Eller är det bara ”temakvällar”? Informationen i mejlutskicken är minst sagt sparsmakad, men visst låter namnen på vissa av kvällarna intressanta.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Fick ta både Cola Zero och choklad igår för ”kupongen”, trodde att det inte gick längre.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:I dagens nätupplaga av Standby.dk kritiseras Scandics bonusprogramKritik af Scandics nye bonusprogram - STANDBY.dkKlicka för att utvidga...
Lasse6 skrev:Någon som har tagit ut en frinatt efter förändringen?Både en som varit bokad innan och efter att medlemsprogrammet ändrades.Jag hade en natt bokad tidigare i veckan där bokningen gjordes redan i december, här fick jag nämligen voucher.Dessutom hade jag bokat Superiorrum, något som tyvärr inte längre går att göra.Antar att det måste vara bokningsdatumet som styr om man får voucher eller ej.Klicka för att utvidga...