Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

En fråga angående presentkorten i julkalendern:

Hur ska texten "Om presentkortet är köpt med rabatt kommer återbetalningar endast att göras för det belopp som kunden faktiskt har betalat för presentkortet." förstås?
Avser detta om man utnyttjade ångerrätt dvs utbetalningen i kontanter om presentkortet annuleras?
Eller avser det om resan avbokas? (Dvs om en avbokningsbar resa kostade 8000 SEK, betalades med presentkort på 6000SEK och kreditkort 2000 så återbetalas både presentkortets inköpsvärde och kreditkortsköpet tilbaka i riktiga pengar? Typ 5000 + 2000SEK)

En fråga angående presentkorten i julkalendern:

Hur ska texten "Om presentkortet är köpt med rabatt kommer återbetalningar endast att göras för det belopp som kunden faktiskt har betalat för presentkortet." förstås?
Avser detta om man utnyttjade ångerrätt dvs utbetalningen i kontanter om presentkortet annuleras?
Eller avser det om resan avbokas? (Dvs om en avbokningsbar resa kostade 8000 SEK, betalades med presentkort på 6000SEK och kreditkort 2000 så återbetalas både presentkortets inköpsvärde och kreditkortsköpet tilbaka i riktiga pengar? Typ 5000 + 2000SEK)
Min uppfattning är att det är ev. återbetalning som avses. När jag avbokat resor betalda med presentkort (som inhandlats under liknande kampanj) vid tidigare tillfälle har jag fått det fulla beloppet åter (dvs. Inkl. 20%).

Fråga, kampanjen om 2x gäller den endast resor utanför norden? Om jag bokar business till BRU från ARN får jag då dubbla poäng?

Är det någon som minns villkoren på lucka 23 eller ännu bättre har en skärmdump. Anmält men missade att ta skärmdump av villkoren och kommer nu inte ihåg.

Är det någon som minns villkoren på lucka 23 eller ännu bättre har en skärmdump. Anmält men missade att ta skärmdump av villkoren och kommer nu inte ihåg.

IMG_3848.jpeg

Texten jag kopierade löd så här, med min fetning, så de lade kanske till förtydligandet under dagen:

Earn double points on all SAS European and Intercontinental flights in Business and Premium economy between 15 January and 30 April. Both Bonus and Level points will be doubled after completing the flights. Sign up today!
Points on connecting flights within Scandinavia will not be doubled.

En stilla undran men lucka nr 18 ser inte ut att ha några begränsningar? Dvs undrar om man får 30’ nivå om 20 sträckor? Borde vara en gång (så klart) men står ju inget om det…

Toppen