Allt som heter SK7xxx är diverse charter för olika aktörer. Kan detta vara en flygning chartrad av staten (UD)?SweCow skrev:Visserligen inte ett inställt flyg, men vad är detta för "konstigt" flightnummer SAS använder sig av? SK7049, är det frakt?Klicka för att utvidga...
Frågan är vem/vad som har behov av en charterflygning från Stockholm till Chicago just nu?NotRyan skrev:Allt som heter SK7xxx är diverse charter för olika aktörer. Kan detta vara en flygning chartrad av staten (UD)?Klicka för att utvidga...
Tack! Där har vi förklaringen,
KalleSus skrev:Tack! Där har vi förklaringen,Klicka för att utvidga...
Kom fram att det var fake news om att sas bygger om en A340.henke12 skrev:Just denna SK7049 ARN-ORD var väl en A330!?Klicka för att utvidga...
henke12 skrev:Just denna SK7049 ARN-ORD var väl en A330!?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Kom fram att det var fake news om att sas bygger om en A340.Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:SAS CPH-EWR SK909 LN-RKM verkar ha stora problem.Svårt att hitta info en ev ny avgångstid.LN-RKM - Airbus A330-343 - SAS - Flightradar24Klicka för att utvidga...
Ser att det får effekt på CPH-IAD som nu verkar bli försenat med 20 timmar.mjulven skrev:Kom iväg drygt 6 timmar sent.Klicka för att utvidga...
Så illa är det inte utan den bärkanas avgå 15,00Ricci skrev:Ser att det får effekt på CPH-IAD som nu verkar bli försenat med 20 timmar.Visa bifogad bild 116474LN-RKM - Airbus A330-343 - SAS - Flightradar24Är LN-RKM den A330 som senare i år skrotas av SAS?Klicka för att utvidga...
Även om det kanske inte sagts, så undrar jag om någon av A330-classicarna överlever längre än till nästa C/D-check?Ricci skrev:Är LN-RKM den A330 som senare i år skrotas av SAS?Klicka för att utvidga...
Har också klurat på det. Dom är till åren nu och med en vikande marknad kanske dom försvinner... Från Sas i alla fall.NotRyan skrev:Även om det kanske inte sagts, så undrar jag omnågonav A330-classicarna överlever längre än till nästa C/D-check?Beror naturligtvis på marknaden, men känner mig lite skeptisk....Klicka för att utvidga...