miramax skrev:Jag har mailat dem med frågan nu. Jag behöver det för att statusmatcha nämligen.Klicka för att utvidga...
telelina skrev:Vad ska du matcha till?Klicka för att utvidga...
Chrille skrev:Behöver man verkligen det där kortet? Vare sig jag bokat på nätet eller via resebyrå så verkar hotellet känna till status.Klicka för att utvidga...
miramax skrev:För min del ska jag som sagt ha det till att statusmatcha. Annars upplever jag också att det inte är så noga.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Behöver du ha ett fysiskt kort för att statusmatcha? Det räcker väl med en pdf-kopia (som finns att hämta på Club Carlsons sida)?Klicka för att utvidga...
iRobert skrev:Blev matchad till Gold Elite i December men fortfarande inte fått något kort. Normalt att det tar såpass lång tid?Klicka för att utvidga...
Chrille skrev:Vi skriver april och jag har i alla fall inte fått det CCC- kort som jag kvalificerade mig för i slutet på förra året.Långsam postgång, eller vad?Klicka för att utvidga...
Chrille skrev:Vi skriver april och jag har i alla fall inte fått det CCC- kort som jag kvalificerade mig för i slutet på förra året.Långsam postgång, eller vad?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Samma här. Var i kontakt med kundservice i mitten av mars. Fick svar den 24 mars att kortet skulle komma inom 4-6 veckor.Klicka för att utvidga...